آموزش براشینگ موهای کوتاه

%name آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه

براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی کرد و همین طور نباید از یاد ببرید که قطعا از اسپری موی مخالف حرارتی و تقویت کننده مو استفاده کنید تا سبب شکستگی و ریزش موها نشوند.

برای براشینگ نخست موهای خود را (چنانچه رنگ شده هست با شامپوی مخصوص و اگر نشده هست با شامپوی معمولتان) بشویید، آنگاه از نرم کننده استفاده کنید. بعد از آن قطعا اسپری محافظت در مساوی حرارت را به همه موها زده و در صورت دوست داشتن از یک موس حجم دهنده و سبک هم استفاده کنید.

براشینگ موهای کوتاه

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این هست که میان شکل صورت و مدل براشینگ انتخابی هماهنگی وجود داشته باشد.

براشینگ موهای کوتاه خود انواع گوناگونی دارد که بستگی به مدل کوتاهی و حجم موهای شما دارد به طور مانند برای موهایی که کوتاه و کم حجم هست باید ریشه موها را پوش دهید و قدری ژل مو به کف دست خود زده و به کف سر بخشی که پوش دادید ژل بزنید.

%name آموزش براشینگ موهای کوتاه

سشوار کشیدن موهای کوتاه

برای دادن حجم ریشه و یا از پودر یا اسپری حجم دهنده استفاده کنید و یا برای خوش حالت شدن موها و مقاومت آن از بیگودی خاردار استفاده کنید و پس از خنک شدن موهایتان بیگودی ها را باز کنید و به موها حالت دهید.

بیشتر بخوانید:  روغن برنزه کننده چیست؟ روغن برنزه کننده خانگی

نوع سشوار کشیدن موهای کوتاه به این گونه هست که برس انتخابی شما خیلی بزرگ نباشد و سایز برس انتخابی به حجم و اندازه مو بستگی دارد و درجه کشیدن برس برای سشوار کشیدن اول ۱۸۰ درجه به بالا عمود برپویت سرو بعد ۹۰ درجه می باشد تا ریشه و ساقه مو حالت بگیرند و حالت مو حجم بیشتری داشته باشد و انتهای مو(نوک مو)را چند بار با برس به رو یا به زیر که آن باز بستگی به مدل مو دارد سشوار میکشیم و در آخر از اسپری یا همان تافت برای فیکس کردن موها استفاده کنید.

تمرکزفکر کنید که بهتر هست موهای کوتاه را به گونه ای سشوار کنید که پف بیشتری داشته باشند تا موهایتان پرپشت تر به نظر برسند.

چنانچه دوست دارید موهایتان فردار شود می توانید با کمک فر کننده مو و سشوار موها را فر دهید این مدل اصلاح جذابیت ویژه ای دارد و سبب می شود تا حالت موهای شما گوناگون تر از همیشه به چشم بیاید.

%name آموزش براشینگ موهای کوتاه

شیوه براشینگ موهای کوتاه

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید و …