انتخاب حرفه‌ای برای خرید لپ تاپ

9064yi8948tc98bn5ybt5ionjoitj 300x202 انتخاب حرفه‌ای برای خرید لپ تاپ

لپ تاپ‌های بسیاری وجود دارند و انتخاب بهترین لپ تاپ، متناسب با نیازها و بودجه‌ کار بسیار دشواری است. اما بهترین لپ تاپ برای شما چیست؟ آیا با یک نوت بوک تجاری و اداری می‌توانید به بهترین شکل کارهایتان را انجام دهید؟ یا برای کارهایتان احتیاج به یک سیستم قوی‌تر با قدرت پردازش بالا و گرافیک بهتر نیاز دارید؟ ما می‌دانیم که موارد بسیاری برای انتخاب وجود دارد و ممکن است کمی شما را گیج کنند؛ بنابراین ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

در این راهنمای مفید و کوتاهی که تهیه کرده‌ایم، به شما توصیه‌هایی در مورد انتخاب اندازه صفحه نمایش، انتخاب بین SSD و HDD، تا اطلاعاتی درباره قیمت لپ تاپ‌ها و چند نکته ضروری برای پیدا کردن مناسب‌ترین سیستم را برای شما آورده‌ایم.

بهترین لپ تاپ‌های جدید

در حال حاضر بهترین لپ تاپ دنیا Dell XPS 13 است اما بازار ایران، با بازار جهانی کمی متفاوت است. در بازار ایران بهترین برندهایی که می‌توان از بینشان انتخاب کرد لنوو و ایسوس هستند.

بیشتر بخوانید:  مقایسه مهاجرت به کانادا با مهاجرت به آلمان

البته برای علاقه مندان به اپل، لپ تاپ های مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر m1 نیز گزینه‌هایی عالی  محسوب می‌شوند. سیلیکون جدید اپل فصل جدیدی را در محاسبات اپل بوجود آورده است. تراشه‌های مبتنی بر ARM قدرت و استقامت بی‌سابقه‌ای را به ارمغان می‌آورند و اگر به دنبال یک کروم بوک بسیار بزرگ هستید، Acer Chromebook 317 اولین لپ تاپ 17 اینچی Chrome OS جهان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مایکروسافت سرفیس استودیو

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس استودیو یک انتخاب عالی برای حرفه ای‌های خلاق است. این لپ تاپ را می‌توانید بدون به خطر انداختن حالت استاندارد، به یک تبلت طراحی دیجیتال تبدیل کنید. این انعطاف پذیری در کنار عملکرد عالی و عمر باتری طولانی، سرفیس استودیو را به گزینه‌ای متقاعد کننده برای حرفه‌ای‌های خلاق تبدیل می‌کند. این لپ تاپ یک ترکیب فوق‌العاده از صفحه‌کلید و تاچ‌پد، بلندگوهای قدرتمند و وب‌کم 1080 P است.

Surface Laptop Studio با پردازنده Core i7-11370H و گرافیک RTX 3050 Ti می‌تواند سخت‌ترین وظایف را انجام دهد. علیرغم داشتن قدرت بسیار زیاد، استودیو لپ تاپ یک روز کامل را با شارژ دوام می‌آورد، صفحه نمایش 14.4 اینچی آن عالی است و نرخ به روز رسانی 120 هرتز آن را نسبت به رقبا برتری می‌دهد. صفحه کلید و تاچ پد فوق العاده هستند، بلندگوها واضح و قدرتمند هستند و حتی وب کم نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین مدل موی زنانه از اسپانیا!

اپل مک بوک ایر (M1، 2020)

مک بوک ایر با موتور جدید خود در مقایسه با هر لپ تاپ دیگری در بازار، از یک لپ تاپ کم قدرت به یکی از سریع ترین نوت بوک‌های موجود تبدیل شده است. بیش از 14 ساعت عمر باتری دارد و می‌توانید به راحتی یک روز را با یک بار شارژ پشت سر بگذارید. اپل سیلیکون همراه با عملکرد ثبت رکورد، برنامه‌های iOS و iPadOS را به فروشگاه Mac App اضافه می‌کند. همچنین کیفیت وب‌کم بهتری دارد و macOS Big Sur یک طراحی مجدد فوق‌العاده از سیستم‌عامل دسکتاپ اپل است.

ایسوس  ROG Zephyrus G15

Zephyrus G15 عملکرد شگفت انگیزی را از پردازنده AMD Ryzen 9 5900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 ارائه می‌دهد. حتی دارای عمر باتری طولانی مدت، صفحه کلید کلیکی، صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1440 P و مجموعه‌ای از بلندگوهای قدرتمند است که در طراحی زیباتر Moonlight White قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) در این هتل با خرس‌های قطبی زندگی کنید!

این لپ تاپ ایسوس برخی از قوی‌ترین قطعاتی را  دارد که می‌توانید در حال حاضر تهیه کنید. تقریباً هر قسمت از این دستگاه به طرز شگفت‌آوری عالی است و ارزش پولی که می‌پردازید را دارد. به علاوه، 8 ساعت و 6 دقیقه در تست باتری دوام آورد و میانگین لپ تاپ گیمینگ پریمیوم را شکست داد. صرف نظر از این، Zephyrus G15 یکی از معدود لپ تاپ های عالی مخصوص بازی است که می‌توانید با پردازنده گرافیکی RTX 3080 خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی تلکام ، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …