بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در رشته مدیریت دانش تحصیل کرده است. او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان به هنرمندی رسید و در آن زمان بازی در فیلم «انتظار» را آغاز کرد. او در یکی از پربیننده ترین سریال ها به نام سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بازی کرد و در بین مخاطبان شهرت بیشتری پیدا کرد. او چند سالی است که از بازیگری دور بوده و سالن زیبایی شیمر را اداره می کند. او بسیار به این کار مشغول است و تاکنون سه بخش افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

ابتدا آثار هنری مریم سلطانی

مریم سلطانی با حضور در کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان شروع به هنرنمایی کرد. او بلافاصله برنده شد و در سال ۱۳۷۹ برای بازی در اولین فیلم معرفی شد و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها در سریال های جوان مزور (1392)، سریال سه در چهار، سریال زنان در نقش ماهرخ و … به کار خود ادامه داد.وی در سال 1392 در سریال دولت الشون ایفای نقش کرد سپس حدود شش سال از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد و از سال 1397 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال خانمان نقش ماهرخ را بازی کرد.این سریال در آن زمان از شبکه 3 پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال هیولا 2 + عکس های بازیگران هیولا 2

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه ای در عرصه بازیگری، چندین سال است که سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تاکنون موفق به افتتاح سه بخش شده است. جالب است بدانید او با وجود اینکه صاحب چنین سالنی است، سادگی را دوست دارد و چهره های عجیب و غریب برایش جذاب نیستند. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید مشکلات خودش را دارد اما مزیت آن نسبت به بازیگری این است که می تواند شب ها استراحت کند و نیازی به سفر به شهرها برای پروژه ندارد. سالن زیبایی او لوکیشنی لوکس در تهران است و هنرمندان زیادی از جمله ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … از سالن او دیدن می کنند و از این نظر احساس دور بودن از او بازیگر نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی و شنا علاقه دارد و آنها را به صورت حرفه ای انجام می دهد. علاوه بر این او به نواختن پیانو نیز علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نازلی رجب پور

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

خروج مریم سلطانی از بازیگری

او شش سال است که از بازیگری فاصله گرفته و در شاخه آرایشگری شروع به کار کرده است که به گفته خودش حضور روزانه در محل کار نیاز به خدمات دارد و به همین دلیل از دنیای بازیگری دور شده است. اما خودش می گوید که خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدن او آمده اند و از بازیگری دوری نمی کند و می گوید به مرور زمان بازیگری می کند چون پیشنهادهای کاری زیادی به او رسیده است. او پس از دور شدن از بازیگری و شروع حرفه آرایشگری به دلیل نداشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش نکردن به دلیل اشتغال، علناً خود را متحول کرد و گفت اگر قرار است مریم سلطانی باشد که در سریال دیدید، باید کار کنم. سخت است و من ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شوم و ورزش می کنم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

پارتی بازی مدیران شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل دور شدن از بازیگری را مهمانی برخی از مدیران شبکه می گوید. وی نامی از فرد خاصی نبرده است اما می گوید برخی کارگردانان با فلان هنرمند رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان بر اساس سلیقه شخصی از آنها می خواهند که بازیگری را برای بازی دعوت کنند.به همین دلیل کمی احساس خطر کردم چون نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم با من تماس خواهند گرفت یا نهاو از یکی از مدیران شبکه انتقاد می کند و می گوید هرجا اسم من بود خط زد. مریم سلطانی می گوید علاقه زیادی به بازیگری دارد و زمانی که به عنوان هنرمند فعالیت می کرد تا آخر روز کار می کرد و تا آخر روز کار می کرد به طوری که روزهای بیکاری اش یک هفته هم نبود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر ترانه سرا و خواننده

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سریال سه در چهار پر از هنرمندان محبوب بود و به همین دلیل مریم سلطانی می گوید فراموش کردن چنین سریالی سخت است. او می گوید در این سریال او و خانم لرستانی هر روز درد دل می کردند و در انتهای سکانس ها با هم بودند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال هم انرژی زیادی داشت و خوش درخشید. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر وقت حتی در رابطه با سالن زیبایی عکس می گیرد، همه پیام می دهند و سه تا چهار گفتگو می کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی چارلی چاپلین

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …