تولید محتوای لوازم خانگی و نکات آن

در عصر حاضر نقش مهم بازاریابی تولید محتوا غیرقابل انکار است. درواقع با تولید یک محتوای موثر و هدفمندانه می توان بازاریابی کرد و موفقیت بسیاری را برای کسب و کار خود بدست آورد. یکی از بازاریابی های تولید محتوا که شاید برای بسیاری از مردم مشکل باشد، بازاریابی تولید محتوای لوازم خانگی می باشد. افراد از اینکه چگونه برای کار خود محتوای مناسب جهت بازاریابی تولید کنند مشکل دارند. ما در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید استراتژی درستی را پیش رو بگیرید.

wojfnwechfgio3rhfgoghnoi5r5yg9835yg835o8ihtgtu34fnhu354hgif3ij 300x120 تولید محتوای لوازم خانگی و نکات آن

نکات تولید محتوای لوازم خانگی

۱.تحلیل و درک رفتار مصرف کننده

تحلیل و درک رفتار مصرف کننده ممکن است تا حدودی برای شما گیج کننده باشد، اما بیایید کمی ساده تر به این موضوع بپردازیم. شما با چهار مورد میتوانید نوع رفتار مصرف کننده را تحلیل کنید.

۱.جمعیتی

۲.جغرافیایی

۳.مردم نگاری

۴.روانشناسی

اگر بخواهیم ساده تر به این موضوع بپردازیم ، شما باید مخاطب هدف خود را پیدا کنید. برای مثال چه کسانی قرار است محصولات شما را بخرند؟ چه گروه سنی هایی میتواند مشتری شما باشد؟ آیا محصولاتی که میخواهید به فروش برسانید، به درد مردم آنجا می خورد یا نه؟ برای مثال اگر در یک محیط  سردسیر فعالیت میکنید، فروش محصولات سرمایشی میتواند اشتباه باشد. باید شما به جای آن به دنبال فروش محصولات گرمایشی باشید.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

ellfgvikmetpogu09eugjoerijcgherkogjoihioegjoiej 300x200 تولید محتوای لوازم خانگی و نکات آن

۲‌.ارائه خدمات پس از فروش قوی

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید، اعتماد سازی ست. شما باید به گونه ای محتوا ارائه دهید که مصرف کننده ها با اعتماد به کسب و کار و محصولات شما دست به خرید بزنند. یکی از راه های اعتماد سازی ارائه خدمات پس از فروش قوی می باشد. برای مثال اگر کسی قصد خرید محصولی گران قیمت را داشته باشد، باید بتواند به شما اعتماد کند تا دست به خرید بزند. شما باید به مشتری های خود این اطمینان را بدهید که نسبت به آنان و خرید هایی که انجام میدهند متعهد هستید و در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید به سرعت به آن رسیدگی کنید.

۳.برند سازی

اگر محصولاتی با برندهای گمنام دارید و به دنبال رعایت اصول برندینگ برای آن هستید، بهترین کار این است که برای تولید محتوای خود سراغ نظر مشتریان بروید. همچنین می توانید از ویژگی ها و آپشن هایی که این محصولات دارند صحبت کنید تا بتوانید بدرستی مراحل برند سازی را پیش ببرید. انتشار درست ویژگی های مثبت و منفی، انتشار نقد و نظر مشتریان، انتشار عکس و ویدیو از محصول می تواند بهترین گزینه برای تولید محتوا سایت و برند سازی باشد. در صورتی که محصولات شما از برند های معروف باشد، کار شما راحت تر است زیرا مردم می توانند به راحتی به آنها اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین هایک ویژن و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته در IRANCCTV.CENTER

۴.انگیزه سازی

شما باید انگیزه سازی را مبنای تولید محتوای خود قرار دهید. یعنی باید محتوای تولیدی شما به گونه ای باشد که در مخاطب هدف انگیزه ای برای خرید ایجاد کند. مثلا در محتوای تولیدی خود به این اشاره کنید که محصول مورد نظر قرار است چه نیازی از مشتریان را برطرف کند. چگونه میتواند زندگی را برای آنها راحت تر کند و …

3i5tjv9057t895yutn93c5h3t354tihn34h35tih35tij53itgtui3ofjo 300x201 تولید محتوای لوازم خانگی و نکات آن

۵.قالب محتوای تولیدی

شما باید محتوای خود را در قالبی تولید کنید که مردم آن را دوست داشته باشند. این روزها تولید محتوا در قالب تصویری و ویدیویی مانند تولید محتوای یوتیوب طرفداران بسیاری پیدا کرده است، پس بهترین گزینه می تواند تولید محتواهای ویدیویی و تصویری باشد.

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

چند نکته راجع به تولید محتوای تصویری

۱.احساسات مخاطب را مورد هدف قرار دهید

۲.محتوا درون مایه طنز داشته باشد

۳.از کلیشه های جنسیتی دوری کنید

۴.بر حل مشکلات تاکید کنید

 

۶.کانال های مختلف بازاریابی

برای اینکه بتوانید مخاطب جذب کنید  باید محتواهای خود را از طریق شبکه های مختلف اجتماعی به انتشار برسانید. هرکدام از این شبکه ها مخاطبان خاص خود را دارد و جذب مخاطب آنها متفاوت است. در زیر به چندین روش تبلیغاتی موثر اشاره میکنیم.

_تبلیغات پولی گوگل

_بازاریابی تلفنی

_بازاریابی ایمیلی

_انتشار پوستر و بروشور

_بازاریابی تاثیر گذار یوتیوب

_تبلیغ و توزیع خانه به خانه

_تبلیغات تلویزیونی

_بازاریابی سنتی

_مشارکت با همکاران

_بهینه سازی موتور جستجوگر

۷.احداث یک فروشگاه حضوری

احداث یک فروشگاه حضوری می تواند سطح اعتماد سازی را بیش از پیش بالا ببرد. مصرف کننده با لمس و دیدن محصولات می تواند از نزدیک محصولات را ببیند، ارزیابی کند و در صورت اطمینان اقدام به خرید کند.

  1. مار خود را به یک حرفه ای بسپارید

می توانید شرکت دیجیتال مارکتینگ در حوزه خود را پیدا کنید و کار برندینگ آنلاین خود را به آنها بسپارید.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …