رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

%name رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاق کننده صورت

ماسک های خانگی فوق العاده برای چاقی صورت

انواع ماسک چاق کننده صورت و انواع ماسک پر کننده صورت را باید همزمان با یکسری تمهیدات خاص استفاده کنید تا عاقبت بهتر و سریعتر بگیرید.

لاغری صورت یکی از مشکلات اغلب زنان و مردن می باشد به خصوص با افزایش سن یا کاهش وزن این مشکل بیشتر میشود. اگر میخواهید راههای طبیعی برای چاق شدن صورت را امتحان کنید یکی از روش های مفید و کاربردی برای شما استفاده از انواع ماسک چاقی صورت می باشد. در ادامه مقاله شمارا با انواع ماسک چاق کننده صورت خانگی آشنا میکنیم.

%name رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاق کننده صورت خانگی

انواع ماسک چاق کننده صورت خانگی

در صورتی که به دنبال ماسک چاق کننده بی‌درنگ صورت هستید باید بگوییم که ماسک چاق کننده بی‌درنگ صورت که به تنهایی بتواند صورت شما را پرتر کند وجود ندارد ولی استفاده همزمان از یک سری ماسک ها به همراه دستورالعمل هایی که در ادامه مقاله آورده ایم به شما کمک میکند در کمتری روزگار ممکن صورت پرتر و گونه هایی برجسته تر داشته باشید.

شما همزمان با استفاده از انواع ماسک چاق کننده صورت خانگی باید یک سری ویتامین ها و مواد خوراکی را به رژیم غذایی روزانه خود افزایش کنید تا به پرتر شدن صورت شما کمک کند.

ماسک چاق کننده گونه با زغال اخته

برای درست کردن ماسک چاق کننده گونه، دانه های زغال اخته را پودر کنید و 1 قاشق چایخوری از آن را با آب خمیر کرده روی گونه ها بگذارید و بعد از 10 لحظه با آب سرد بشویید.

%name رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاق کننده گونه با عسل

ماسک چاق کننده گونه با عسل

1 قاشق چایخوری عسل را با 1 قاشق چایخوری پوره پاپایا مخلوط کرده روی گونه ها بگذارید و به آرامی ماساژ دهید و بعد از 10 لحظه استراحت با آب گرم بشویید. 2 – 3 بار در هفته میتوانید از این ماسک استفاده کنید.

ماسک چاق کننده صورت با سیب زمینی

برای تهیه ماسک چاق کننده صورت با سیب زمینی ، سیب زمینی را با رنده ریز، رنده کنید و مقداری گلاب به آن افزایش کنید که حالت خمیری  داشته باشد و روان نشود. کمی عسل به آن افزایش کنید که حالت چسبندگی پیدا کند و به مدت 20 لحظه روی صورت بگذارید و سپس با آب سرد بشویید.

همزمان نوشیدن روزانه نصف لیوان آب سیب زمینی خام به سریعتر پر شدن صورتتان کمک میکند.

بیشتر بخوانید:  روش تهیه کرم محافظ و اسپری آبرسان پوست آویشن

ماسک چاقی برای صورت با سیب

نصف سیب را پوره کنید و به مدت 20 – 30 لحظه روی صورت بگذارید و سپس با آب سرد بشویید.

میتوانید از نوشیدنی چاق کننده صورت سیب هم در کنار این ماسک استفاده کنید. یک رقم سیب و یک رقم هویج را آب بگیرید و 1 قاشق غذاخوری آبلیمو به آن افزایش کرده و هر روز صبح ناشتا میل نمایید، بعد از یک ماه نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

نوشیدن روزانه 1 – 2  لیوان آب سیب به پر شدن گودی زیر چشم ها و از بین رفتن سیاهی زیر چشم ها کمک میکند.

ماسک چاقی برای صورت با آلوئه ورا

برای این که گونه هایی پر و برجسته داشته باشید میتوانید از آلوئه ورا استفاده کنید. ژل آلوئه ورا را به آرامی و با حرکات دایره ای روی صورت بمالید و اجازه دهید نیم ساعت بماند سپس با آب سرد بشویید.

میتوانید همزمان با استفاده از این ماسک هر روز صبح 250 میلی لیتر آب آلوئه ورا را هم بنوشید.

ماسک چاقی صورت با گلیسیرین و گلاب

میتوانید گلاب و گلیسیرین را به طور مساوی با هم مخلوط نموده هر شب قبل از خواب از این ماسک استفاده کنید.

ماسک چاقی صورت با کره

میتوانید مقدار مساوی کره و شکر را با هم مخلوط نموده روی صورت بزنید و بعد از 20 لحظه با آب گرم بشویید.

%name رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک برای چاقی صورت بی‌درنگ

ماسک چاقی صورت با شیر خشک

شیر خشک دارای مواد مغذی برای پوست و سرشار از کلسیم و پروتئین می باشد. ماسک چاقی صورت با شیر خشک به آسودگی میتواند سبب پرتر شدن صورت شود.

شما  میتوانید از شیر شیر خشک به صورت خوراکی هم استفاده کنید تا شاهند نتایج بهتری باشید.

شما میتوانید شیر خشک را با مقدار مساوی عسل مخلوط کنید و به مدت 20 لحظه روی پوست صورت بگذارید و سپس بشویید. استفاده از مقداری پوره آووکادو یا روغن های گیاهی هم میتوانید به بهبود یافتن خاصیت چاق کنندگی ماسک صورت شیر خشک به شما کمک کند.

ماسک چاقی صورت با نشاسته

این ماسک پوست صورت را نرم و مرطوب کرده و سبب چاقی صورت میشود و جوش و آکنه را رفع میکند. برای تهیه ماسک چاقی صورت با نشاسته میتوانید از دستورهای زیر استفاده کنید:

1 قاشق غذاخوری نشاسته را با 3 قاشق غذاخوری گلاب و نصف لیوان آب مخلوط کنید و روی حرارت هم بزنید تا غلیظ شود سپس کناری بگذاریدخنک شود و به مدت 15 لحظه روی صورت بگذارید بماند و سپس با آب سرد بشویید.

بیشتر بخوانید:  آموزش مدل بستن موی دختر بچه ها

1 قاشق چایخوری نشاسته را با 1 رقم سفیده تخم مرغ و روغن 1 رقم کپسول ویتامین E و 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مخلوط  کرده و روی صورت بزنید و بعد از 20 لحظه بشویید.

1 قاشق مرباخوری نشاسته را با 2 قاشق مرباخوری شیر گرم مخلوط کرده و روی صورت بکشید و بعد از 30 لحظه بشویید.

برای عاقبت گیری سریعتر میتوانید روزانه 1 لیوان شیر به همراه 1 قاشق مرباخوری نشاسته و 1 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و میل نمایید.

از این ماسک میتوانید هفته ای 3 بار استفاده کنید و بعد از یک ماه متوجه تاثیر آن خواهید شد.

ماسک چاقی سریع صورت

برای تهیه ماسک چاقی سریع صورت میتوانید مقدار مساوی روغن بادام ، روغن زیتون و روغن نارگیل را با هم مخلوط نمایید و هر شب قبل از خواب از این روغن روی پوست صورت خود به مدت 1 لحظه به آرامی و بدون فشار ماساژ دهید و صبح روز بعد صورت را بشویید.

ماسک چاق کننده صورت با جوانه گندم

جوانه گندم دارای ویتامین E و مقدار زیاد آنتی اکسیدان می باشد که به آبرسانی بهتر پوست کمک میکند برای تهیه ماسک چاق کننده صورت با جوانه گندم میتوانید از دستورهای زیر استفاده کنید :

ماسک پودر جوانه گندم و موز : 1 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را با 2 قاشق چایخوری روغن زیتون و نصف موز له شده مخلوط نموده و به مدت نیم ساعت روی صورت بگذارید و بشویید.

 

ماسک جوانه گندم و ماست : 1 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم یا روغن جوانه گندم را با 2 قاشق غذاخوری ماست مخلوط نموده و به مدت 20 لحظه روی صورت بگذارید بماند و سپس با آب ولرم بشویید. برای تاثیر گذاری بیشتر میتوانید نصف آووکادو له شده را هم به این ماسک افزایش کنید.

یک روش دیگر برای چاق شدن صورت با جوانه گندم این می باشد که هر شب به مدت 1 لحظه روغن جوانه گندم را روی صورت به آرامی ماساژ دهید و صبح روز بعد بشویید.

%name رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاقی بی‌درنگ صورت

ماسک چاقی بی‌درنگ صورت

برای این که بتوانید به سرعت صورتتان را چاق و پر کنید باید یک سری دستورالعمل را به صورت همزمان و فشرده انجام دهید تا در کمترین روزگار ممکن صورتتان چاق و پرتر شود.

بیشتر بخوانید:  لیست لوازم آرایش عروس و داماد

ماسک جوانه گندم را هفته ای 3 بار قطعا استفاده کنید.

سعی کنید همزمان با استفاده از ماسک هر روز همراه با وعده صبحانه 1 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم یا 2 قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه و خرد شده را با کمی ماست مخلوط نموده و میل نمایید تا سریعتر بتوانید عاقبت بگیرید. اگر همزمان با استفاده از ماسک جوانه گندم ، از مدل خوراکی آن هم استفاده کنید تبدیل به یک  ماسک چاقی بی‌درنگ صورت خواهد شد.

برای تاثیر سریعتر ماسک چاقی بی‌درنگ صورت میتوانید 15 رقم کپسول ویتامین E را به صورت شب در میان قبل از خواب با یک لیوان شیر و عسل میل نمایید. در صورت متمایل‌شدن به ادامه مصرف باید یک ماه استراحت بدهید و سپس یک دوران دیگر از کپسول ویتامین E استفاده کنید.

مصرف روزانه یک وعده سیب زمینی آب پز میتواند به پر شدن سریعتر صورتتان کمک کند ، اگر نمیخواهید وزن افزایش کنید سیب زمینی را جانشین یکی از وعده های غذاییتان کنید ولی اگر همزمان میخواهید وزن هم افزایش کنید میتوانید به عنون عصرگاهی سیب زمینی اب پز را میل نمایید. میتوانید همزمان با مصرف سیب زمینی آب پز ، 1 قاشق چایخوری روغن زیتون یا انواع آجیل و مغزیجات را هم  در کنار آن استفاده کنید.

ماسک چاق کننده صورت شیر و عسل

1 قاشق چایخوری عسل را با 1 قاشق غذاخوری شیرپرچرب مخلوط کرده روی صورت به آرامی ماساژ دهید و بعد از 10 لحظه بشویید. میتوانید هفته ای 2 – 3 با از این ماسک استفاده کنید.

نوشیدن روزانه 1 لیوان شیر عسل گرم به صورت ناشتا میتواند تاثیر گذاری این ماسک را بیشتر کند.

ماسک چاق کننده صورت با شی باتر

شی باتر حاوی اسیدهای چرب و ویتامین E می باشد که به سفت شدن و شاداب تر شدن پوست کمک میکند. میتوانید مقداری شی باتر را به مدت 5 لحظه روی صورت به آرامی و به سمت بالا ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت با پنبه ، روغن افزایش را از روی پوست پاکیزه کنید.

ماسک چاق کننده صورت خیار

خیار خاصیت آبرسانی بالایی دارد میتوانید یک رقم خیار را رنده کرده با کمی گلاب مخلوط نموده و به مدت نیم ساعت روی پوست بگذارید.

در صورتی که میخواید ماسک حالت چسبندگی داشته باشد میتوانید مقداری نشاسته یا عسل  به این ترکیب افزایش کنید تا آسوده تر روی پوست بماند.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …