عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

عکس های زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

در این مطلب از سایت روبکا عکس های کودکان ناز و زیبا هستند که با زیبایی خود در فضای مجازی جنجال بپا کرده اند و طرفداران زیادی رابه سوی خود جذب کرده اند. در اینجا با بچه هایي آشنا شوید که زیبایی انها شهرت جهانی پیدا کرده است.

 

Anastasia Knyazeva، روسیه

زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

اخیرا رسانه هاي بریتانیایی این دختر شش ساله را زیباترین دختر دنیا معرفی کرده است. او هم کنون مدل برندهای مشهور بچگانه شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فرخ نعمتی + عکس فرخ نعمتی

 

Anna Pavaga، روسیه

1612726554 197 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

آنا مانند خیلی از دخترهای هم سن و سال خودش رقص باله کار میکند و آرزویش این است که یک بالرین حرفه اي شود. از آنا از سه سالگی برای تبلیغ لباس، اسباب بازی و محصولات ورزشی استفاده می‌شود.

 

Lauren Lunde، کره جنوبی

1612726555 50 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانلارن یک دختر زیبای دورگه از مادر کره اي و پدر کانادایی است که همین حالا با برندهای مشهور بچه گانه کار میکند.

بیشتر بخوانید:  عکس های ناب عاشقانه دونفره این هفته

 

William Franklyn-Miller، استرالیا
1612726555 908 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهاناین پسر چشم آبی استرالیایی زیباترین و خوش تیپ ترین پسر در اینستاگرام شناخته شده است.

 

jordyn reinle، ایالات امریکا
1612726555 653 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانجوردین در حال برداشتن نخستین گام ها در دنیای مد است و با برندهای معروفی همکاری می‌کند.

 

Laneya Grace، کشور آمریکا
1612726555 427 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانلانیا رگه هاي اسپانیایی آمریکایی دارد که مادرش از ۳ سالگی وی را وارد نمایندگی مدلینگ کرده است.

 

کولین و کمرون اسکات، کشور آمریکا

1612726555 86 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانکولین و کمرون دوقلو هستند و با یکی از نمایندگی هاي مدلینگ همکاری میکنند.

بیشتر بخوانید:  فال روز یکشنبه 8 دی 1398

 

Tallia Burk، ایالات امریکا
1612726555 330 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانتالیا قبل از آناستازیا در رسانه ها زیباترین دختر جهان معرفی شده است.

 

مگان و مورگان، ایالات امریکا
1612726555 248 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهاننام این دو دو قلوی زیبا در فضای مجازی زبانزد همه ی شد. به عقیده خیلی ها این دو خواهر شباهت زیادی به خواننده مشهور ریحانا دارند. چشم هاي مورگان هر کدام رنگ هاي متفاوتی دارند.

منبع: پارس ناز

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی ایرج راد + عکس

  ایرج راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های ایرج …