مدیرعامل چاپ پرنیان از نکات مهم و کاربردی در چاپ سربرگ و چاپ لیبل می گوید | آشنایی با خدمات چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ

4tvmb45pyu54oyjn45oynj4 300x221 مدیرعامل چاپ پرنیان از نکات مهم و کاربردی در چاپ سربرگ و چاپ لیبل می گوید | آشنایی با خدمات چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ

بازار رقابت کسب و کارها با یکدیگر همیشه داغ بوده است و در زمان حال حاضر نیز به سبب ظهور دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی تبلیغات علاوه بر بستر حقیقی در بستر مجازی نیز قابل اجرا است. علیرغم مزایای فوق العاده بازاریابی اینترنتی، باز هم مواردی وجود دارند که تبلیغات انجام شده در بستر حقیقی و به صورت میدانی تاثیرگذاری به مراتب بالاتر و مهم تر از آن هزینه پایین تری دارد. تبلیغات به روش چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر از قدیم الایام پرطرفدار بوده و امروزه نیز متقاضیان بسیاری دارد. در همین راستا تصمیم گرفتیم پای صحبت مدیرعامل یکی از قدیمی ترین و شناخته ترین دفاتر چاپ و تبلیغات یعنی چاپ پرنیان نوین نشسته و با دکتر سید امیر سجاسی در مورد تجربیاتی که وی در طی نزدیک به دو دهه فعالیت خود در این زمینه بدست آورده گفتگو کنیم.

– جناب سجاسی به عنوان سوال اول لطفا بفرمایید که چاپ سربرگ چگونه به کسب و کارها در برندسازی بهتر کمک می کند؟

چاپ سربرگ به عنوان یکی از اقلام ست اداری باعث می شود لوگو و اطلاعات یک شرکت یا کسب و کار در هنگامی که نسبت به نامه نگاری با شرکت های دیگر اقدام می کنند در تمام زمان ها در مقابل چشمانشان باشد و این قضیه به برندسازی بهتر کمک می کند. یکی از مواردی که شرکت ها قبل از انجام معاملات خود با دیگر شرکت ها به آن توجه دارند اعتبار طرف مقابل است. چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) با این که تنها فاکتور تعیین کننده اعتبار یک شرکت نیست اما می تواند محرکی بر اطمینان بیشتر کسب و کار طرف قرارداد باشد. در طراحی و چاپ سربرگ بهتر است رنگ هایی که در چاپ سربرگ به کار می روند مطابق با رنگبندی لوگو کسب و کار بوده و یا در کمترین حالت مشابه آن باشند. چاپ سربرگ را بسته به نیاز می توان در ابعاد A4 و A5 و سایزهای دیگر انجام داد.

بیشتر بخوانید:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

– صحبت از برندسازی شد؛ لطفا بفرمایید که کسب و کارها چگونه می توانند با چاپ لیبل برند خود را در ذهن مخاطبان بهتر جلوه دهند؟

چاپ لیبل ( طراحی لیبل ، چاپ لیبل پشت چسب دار ) یکی دیگر از خدمات چاپی است که در مجموعه پرنیان نوین و دفاتر چاپی دیگر ارائه می شود. چاپ لیبل اغلب بدین منظور صورت می گیرد که در مورد یک محصول یا وسیله اطلاعات بیشتری را در اختیار استفاده کنندگان از آن قرار داد. برای مثال شامپو و مواد شوینده دیگر محصولاتی هستند که همواره روی محفظه آن ها لیبل قرار می گیرد. در چاپ لیبل مختص محصولات این چنینی توضیحاتی از قبیل مواد سازنده، بهترین روش مصرف به همراه تصویر یا طرحی گرافیکی روی لیبل درج می شود. چاپ لیبل پشت چسب دار یکی از انواع چاپ لیبل است که متقاضیان بسیاری ماهانه به چاپ پرنیان برای چاپ آن به دفتر ما مراجعه می کنند. در چاپ لیبل پشت چسب دار باید دقت داشت که چسبندگی لیبل در بیشترین میزان ممکن باشد در غیر این صورت پس از مدتی ممکن است لیبل از روی محصول کنده شده یا اصطلاحا زیر آن هوا برود. هنگامی که افراد برای چاپ لیبل با مجموعه ما ارتباط می گیرند کارشناسان ما به آن ها توصیه می کنند که متون اندازه مناسبی داشته باشند تا همه افراد بدون چالش خاصی بتوانند توضیحات را مطالعه کنند. چاپ لیبل در ابعاد مختلف و طرح های گوناگون قابل انجام است.

بیشتر بخوانید:  باریک‌ترین خانه آمریکا با عرض دو متر/ عکس

– چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر از مهم ترین و متداول ترین روش های تبلیغاتی میدانی به شمار می روند. با توجه به تجربیات چندین ساله شما در همکاری با کسب و کارهای مختلف چه نکاتی می توانند بازدهی بیشتری در چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ به ارمغان بیاورند؟

چاپ کاتالوگ ( قیمت چاپ کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ افست ) برای کسب و کارهایی که گستره وسیعی از کالا و خدمات گوناگون را ارائه می کنند گزینه فوق العاده ای به شمار می رود؛ بدین صورت که می توان موارد مختلف را به صورت ترکیبی از تصویر و نوشته توضیح داد و در اختیار مشتریان احتمالی قرار داد تا در مواقع نیاز آن ها بتوانند به شما مراجعه کنند. از آن جا که در برخی کاتالوگ ها موارد زیادی نقش می بندند، بهتر است قبل از اقدام به چاپ کاتالوگ نسبت به طراحی آن به یک الگوی ثابت رسید و تمام آیتم ها را با توجه به آن الگو جایگذاری کرد. کاتالوگ را ها می توان به صورت عمودی یا افقی و در ابعادی نظیر A5، A4، رحلی، خشتی، وزیری و … چاپ کاتالوگ را انجام داد.

چاپ پوستر یکی دیگر از روش های تبلیغاتی است که از زمان های دور برای مقاصد مختلفی استفاده می شود. چاپ پوستر ( چاپ پوستر هنری ، طراحی و چاپ پوستر ) برای معرفی محصولات جدید و قدیمی، یک خدمت جدید از کسب وکاری شناخته شده، دعوت از اقشار جامعه برای پیوستن به پویش های مردمی و ملی و یا حضور در گردهمایی و همایش ها انجام می شود. در چاپ پوستر بسیاری از افراد توجه ویژه ای به بعد هنری دارند و معتقدند در چاپ پوستر باید بیشتر از نوشته و متن به تصاویر و طرح های گرافیکی توجه شود. دیدگاه افراد این چنینی تبدیل به استاندارد چاپ پوستر شده و بسیاری از افراد نیز برای گرفتن نتایج بهتر از این روش ها پیروی می کنند. چاپ پوستر را می توان در ابعاد مختلفی نظیر A4 و A5 و به صورت تک رنگ و دورنگ انجام داد.

بیشتر بخوانید:  طراحی و اجرای صفر تا صد استخر سونا جکوزی

rstvyjn0945uybyjho 209x300 مدیرعامل چاپ پرنیان از نکات مهم و کاربردی در چاپ سربرگ و چاپ لیبل می گوید | آشنایی با خدمات چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ

– ممنون از توضیحات کامل و کاربردی شما دکتر سجاسی عزیز. امیدوارم افرادی که این مصاحبه را مطالعه می کنند از این نکات ارزشمند استفاده کنند و آن را در سفارشات خود لحاظ کنند. در انتها ممنون می شوم اگر در مورد مجموعه چاپ پرنیان نوین و خدمات آن توضیح دهید.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ ، چاپ لیبل و چاپ پوستر ) فعالیت خود را در سال 1385 و با هدف بهبود سطح کیفی خدمات چاپی و ارائه باکیفیت ترین خدمات به انواع کسب و کارهای سنتی و آنلاین آغاز کرد. از آنجا که در خدمات چاپی طراحی های گرافیکی نقش فوق العاده مهمی دارند مجموعه چاپ پرنیان نوین با بهره گیری از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی تلاش بر جلب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد. خدمات چاپی مانند چاپ کاتالوگ  و چاپ پوستر در مجموعه چاپ پرنیان نوین با استفاده از بهترین و بروزترین چاپگرها انجام می شود تا حصول کیفیت حداکثری تضمین شده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات چاپ پرنیان نوین و مشاهده نمونه کارهای ما می توانید به وبسایت چاپ پرنیان نوین مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …