معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب یک مدل پرطرفدار کوتاهی مو زنان می باشد

انواع مدل موی باب

مدل موی باب یک مدل محبوب و پرطرفدار کوتاهی مو زنان می باشد که برای همه سنین با هر قالب صورت و جنس مویی مناسب می باشد.

مدل موی باب چیست؟

مدل موی باب یک مدل پرطرفدار کوتاهی مو زنان می باشد و تقریبا هر خانمی برای یکبار هم که شده موهای خود را به این مدل کوتاه کرده می باشد. مدل موی باب همچنین یک مدل محبوب سلبریتی ها نیز هست چرا که مناسب هر قالب صورت و جنس مویی می باشد.

مدل موی باب یا برش بلانت برای پایان سنین نیز مناسب می باشد و هم برای موهای کوتاه و صاف و هم موهای بلند و فر استفاده می شود. مدل موی باب جذابیت آشکار شخص را چندین مساوی می‌کند و سبب زیبایی هرچه بیشتر چهره می‌شود.

شما به آسودگی میتوانید با هر سن، قالب صورت و جنس مو یکی از انواع مدل های کوتاهی موی باب را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله از بخش آرایشی بیتوته شما را با انواع این مدل موی باب آشنا میکنیم.

1. مدل موی باب کوتاه

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب کوتاه میتواند مرتب و صاف یا نامرتب و پریشان باشد

مدل موی باب کوتاه از مدل های پرطرفدار در بین خانم ها با سنین مختلف می باشد و می تواند مرتب و صاف یا نامرتب و پریشان باشد. حتی اگر موهای شما کم پشت می باشد میتوانید موهایتان را فر و از این مدل موی باب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  فرمول انواع رنگ موی بلوطی + عکس

مدل موی باب از مدل های جوراجور و زیبا می باشد و می تواند استایلی جذاب برای شما ایجاد کند. همچنین مدل موی باب کوتاه در روزهای گرم تابستان میتواند انتخابی ایده آل باشد.

2. مدل موی باب برای موهای کم حجم

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب حجیم و سه بعدی

این مدل موی باب از مدل های محبوب می باشد که به دلیل لایه های بسیاری که دارد سبب حجیم شدن و سه بعدی شدن موی شما می شود. این مدل موی باب برای خانم هایی که موهای کم پشت و یا نازک دارند بینهایت مناسب می باشد.

3. مدل موی باب زاویه دار و تیز

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب زاویه دار و تیز

در این مدل موی باب برش هایی بلند تا روی شانه ها در دو جهت موها ایجاد می شود و سبب افزایش جذابیت موهای شما می شود. لایه ها را در این مدل موی باب میتوانید به شکل های گوناگون گرد، زاویه دار و یا تیز کوتاه کرد.

 4. مدل موی بلند باب

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

عکس مدل موی باب بلند

مدل موی باب بلند مدلی گوناگون می باشد که موها در این مدل بلندتر از مدل های دیگر می باشد و اگر از موهای یکنواخت خود کوفته شده اید ولی حاضر نیستید که موهای خود را زیاد کوتاه کنید میتوانید از این مدل موی باب استفاده کنید و ظاهری گوناگون داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  لیزر اربیوم فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

5. مدل موی باب مواج و لایه‌دار

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب مواج و لایه دار

موی مواج و لایه‌دار جادویی دارد که هیچکس نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد. این مدل موی باب حجم مو را بیشتر نشان می‌دهد و در هر لایه از مو زیبایی چهره را بیشتر می‌کند چه موهایتان بی‌قدرت و کم حجم باشد چه پریشان و حجیم.

6. مدل باب با موی چتری

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب چتری نیز از شهرت بسیاری بهره‌مند می باشد

مدل موی باب چتری نیز از شهرت بسیاری بهره‌مند می باشد و میتواند تغییری زیبا بر روی موهایتان ایجاد کنید.

7. مدل موی باب نامتقارن

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب نامتقارن موها در یک سمت کوتاه و در سمت دیگر بلند می باشد

در مدل موی باب نامتقارن موها در یک سمت کوتاه و در سمت دیگر بلند می باشد. در این مدل موی باب نوک موها تیز و نامتقارن و خورد می شود و مشابه بسیاری از مدل های موی باب اقبال پشت سر کوتاه تر از اقبال جلویی سر می باشد.

بیشتر بخوانید:  ریموور مو چیست و نحوه پاک کردن رنگ مو با ریموور

مدل موی باب نامتقارن برای تمامی خانم ها در سنین مختلف مناسب می باشد و سبب افزایش حجم مو می شود. مدل موی باب نامتقارن بر روی هر نوع و رنگی از مو عالی به نظر می‌ رسد. در این مدل موی باب لایه‌های پف‌دار پشت مو و لایه‌های خرد و زاویه‌دار جلوی مو ظاهری مدرن و جذاب ایجاد می‌کنند.

8. مدل موی باب A_line bob

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب فانتزی و دخترانه

در این مدل کوتاهی و برش بیشتر مربوط به پیرامون  و اطراف مو می باشد و مو در قسمتهای پشتی کوتاه تر می باشد و اقبال جلو بلند تر و زاویه دار تر.در مدل A- ine bobقسمت پشت سر حجم زیادی ندارد و مو بصورت اریب و زاویه دار به سمت صورت و اقبال جلویی صورت و زیر چانه زاویه دار می شود.

9. مـدل باب layer یا لایه لایه

%name معرفی انواع مدل موی باب به همراه عکس

مدل موی باب لایه لایه

در این مدل موی باب، موها به صورت لایه‌های کوتاه و بلند، کوتاه می‌شوند. یکی از دلیل‌ها شهرت این مدل مـوی باب این می باشد که شما می‌توانید قد موهای خود را به هر اندازه که می‌خواهید کوتاه کنید همچنین حجم موهایتان بیشتر دیده می شود بنابراین افراد با موهای کم حجم و نازک توصیه می شود.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید و …