موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

%name موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

موس مو

موس مو، یکی از محصولات مربوط به زیبایی موهاست که حالتی شبیه به فوم دارد. موس مو یک محصول جادویی می باشد که هر فردی میتواند از آن استفاه کند و موهایی زیباتر و جذاب تر داشته باشد. موس مو یکی از بهترین حالت دهنده ها و حجم دهنده های مو می باشد که موها را از وز بودن، خشکی، کم حجمی و بی حالتی نجات میدهد.

موس مو چیست؟

هر کدام از حالت دهنده های مو، ویژگی هایی دارند که باتوجه به نوع کاربرد و آرایشی که قرار می باشد انجام شود، انتخاب می شوند. یکی از بهترین حالت دهنده های مو، موس مو می باشد. موس مو به علت ویژگی های خاصی که دارد زیاد مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زيادي دارد. موس مو در کنار کاربرد اصلی خود که حالت دادن به مو می باشد چند ویژگی ديگر دارد که سبب شده از حالت دهنده های ديگر برجسته شود:

%name موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

کاربرد موس مو

حجم دهنده

پس از حالت دادن به مو دومین ویژگی و معروفیت موس مو، حجم دادن به مو می باشد. موس مو حجمی زیبا و طبیعی را در مو ایجاد می کند. به همین علت موس مو برای افرادی می باشد که موهای نازک و کم پشتی دارند مورد زیاد مناسبی می باشد.

بیشتر بخوانید:  مدل گریم کودک + آموزش گریم کردن کودک

برّاق کننده

استفاده از موس مو حالت درخشندگی در تارهای مو ایجاد کرده و در عاقبت مو ظاهری سالم و طبیعی پیدا می کند. این ویژگی برای پوشاندن نواقصی چون کدر شدن ساقه مو بر تاثیر دکلره و عواملی ديگر زیاد اثرگذار خواهد بود.

ساختار سبک

موس مو به صورت فوم تولید شده و برخلاف ژل مو ساختاری زیاد سبک دارد. چنانچه به علت چرب بودن موی خویش ترجیح می دهید از ژل استفاده نکنید، موس مو برای شما زیاد مناسب خواهد بود.

%name موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

موس مو چیست

خشک شدن سریع

به دلیل نوع مواد بکار رفته در ترکیبات این محصول، موس مو خيلي سریع خشک شده و حالت دلخواه را در موهای شما ایجاد می کند. این ویژگی سبب بالا رفتن سرعت آرایش کردن مو می شود.

بیشتر بخوانید:  ۱۰ مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

از بین بردن حالت وز مو

بعد از استفاده از موس مو، موهایتان ظاهری زیاد صاف و زیبا بخود خواهد گرفت و به هیچ وجه با وز شدن مو روبرو نخواهید شد. علاوه‌براین موس مو حالت چسبندگی ژل مو و خشکی اسپری مو را ایجاد نخواهد کرد.

براق شدن موها

موس مو خاصیت برّاق کنندگی مو را هم دارد به اینصورت که اگر موهای کدر و حیران دارید می توانید به موهایتان موس مو بزنید و آنها را برّاق و خشان کنید.

%name موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

روش استفاده از موس مو

شیوه استفاده از موس مو

برای استفاده از موس مو اولین کاری که باید انجام دهید این می باشد که موها را بشویید و با يک پارچه نخی آب افزایش موها را بگیرید تنها توجه کنید که نباید موها کاملاً خشک باشند بلکه باید قدری نم داشته باشند، آنگاه موها را شانه کنید و موس مو را به حالت چنگ زدن به موهایتان بزنید. پس از زدن موس مو ديگر نباید به موها دست بزنید تا کاملاً خشک شوند، پس از خشک شدن موها از زیبایی آنها تعجب زده خواهید شد.

بیشتر بخوانید:  آرایش مناسب برای انواع پوست ها

انتخاب مـوس بر اساس نوع مو

موی کم حجم :موس را برای حجم دادن و حالت دادن به ریشه مو بزنید.

موی چرب:پیش از استفاده دوش بگیرید. پیش از دوش کردن اجازه دهید شامپو در مو بنشیند.

موی فر، زبر یا پرپشت: مقدار کمی روی کف دست زده و سمت نرم کردن مو استفاده کنید و هرگونه وزی را کنترل کنید.

موی خشک و یا نرم: موس مو حالت دهنده با قدرت نگهداری بالا استفاده کنید.

%name موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

انواع موس مو

انواع موس مو

موس ها برای مقاصد مختلفی طرح‌ریزی و ساخته شده كه طبقه بندی آن به وسیله تولید كننده و سازنده آن انجام می گردد به عنوان مانند موس ها یا همان فوم های شركت های مختلف به صورت زیر طبقه بندی شده می باشد:

نگهدارنده نرمال:مناسب موهای خشک و اسیب دیده

نگهدارنده زورمند:مناسب فصل های سرد

نگهدارنده فوق العاده زورمند:مناسب فصل های سرد و روزهای طوفانی می باشد

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید و …