چگونه با آرایش لبخند جذاب داشته باشیم؟

attractive smile makeup 1 چگونه با آرایش لبخند جذاب داشته باشیم؟

داشتن لبخند جذاب

داشتن لبخند جذاب با آرایش

داشتن لب ها و لبخند زیبا در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر فوق العاده ای دارد و این مسئله برای زنان از اهمیت به خصوصی بهره‌مند میباشد. چنانچه شما لبخند زیبایی ندارید نگران نباشد در این بخت شما را با رازهای آرایشی برای داشتن لبخند جذاب آشنا می کنیم.

راههای جذاب شدن لبخند

مراقبت از دهان و دندان

یکی از مهم ترین عواملی که بر زیبایی چهره و لبخند شما اثرخواهد گذاشت داشتن دندان‌های سالم، سفید و براق میباشد. سلامت دندان‌ها بر روی جذابیت لبخند و چهره شما مفید میباشد بنابراین باید در سلامت آن‌ها باید کوشش کنید. هر نوع پوسیدگی، لک و یا نابسامانی سبب اثرات منفی بر روی چهره خواهد بود. بنابراین با مراجعه به یک متخصص زیبایی دندان از سلامت دندان‌های خود آگاه شوید.

محافظت از لب‌ها را از یاد نبرید

در کنار داشتن دندان‌های سالم، سفید و براق، لب‌ها هم در داشتن لبخند زیبا و جذاب خیلی تاثیر گذار هستند. برای محافظت از لب‌های خود کوشش کنید از نرم کننده و کرم‌های ویژه برای پیشگیری از خشکی و ترک خوردگی استفاده کنید.

لب ها را لایه برداری کنید

این کار را با استفاده از شکر و روغن سرکه انجام دهید. آنها را با هم مخلوط نموده، آنگاه با استفاده از مسواک، لب ها را لایه برداری کنید. این کار نه تنها سبب نرم تر شدن لب ها، بلکه همینطور سبب پاکیزگی و شیرین شدن آن ها می شود.

کمی شکر در کف دست خود بریزید. انگشت خود را خیس کنید. چند قدری آب را کف دست ریخته و با شکر مخلوط کنید تا چسبناک شود.

بیشتر بخوانید:  تراپی مو چیست؟ + معرفی انواع آن

برای لایه برداری، آن را با حرکات دایره وار بر لب بمالید. با استفاده از انگشت اشاره، دایره هایی کوچک زده، و به همه بخش های لب خود بمالید. به همین صورت، وازلین بر لب ها مالیده، و آنگاه با استفاده از یک مسواک، لایه برداری کنید.

attractive smile makeup 5 چگونه با آرایش لبخند جذاب داشته باشیم؟

راز زیبایی لب و لبخند

لب های خود را جلا دهید

از یک چسب استیک، برق لب و یا وازلین در طول شب یا روز، بلافاصله پس از لایه برداری استفاده کنید.

قرار گرفتن همیشگی در معرض نور خورشید، به خصوص هم دوران با استفاده از الکل یا تنباکو، شما را در معرض ابتلا به سرطان لب قرار می دهد. از یک چپ استیک دارای SPF برای پیشگیری از مضرات نور خورشید، استفاده کنید. در صورت احساس درد یا غده ، به پزشک مراجعه کنید.

کرم برنزه برای صورت

برای کانتورینگ صورت از کرم برنزه در بخش های زیر استخوان گونه و پایین بینی استفاده کنید این کار سبب سفید تر دیده شدن دندان ها میشود.

رژلب قرمز

همه زنان رژلب قرمز را دوست دارند و تفاوتی نمی کند پوست تان سفید باشد یا سبزه این رنگ رژلب برای همه مناسب میباشد ، رژلب قرمز تاثیر فوق العاده ای در سفید دیده شدن دندان ها دارد و در آخر جذابیت خاصی به لب ها می بخشد.

attractive smile makeup 3 چگونه با آرایش لبخند جذاب داشته باشیم؟

چگونه آرایش کنیم تا لبخندی زیبا داشته باشیم

برجسته کردن لب ها

داشتن لب هایی برجسته سبب زیباتر شدن لبخندتان هم میشود بنابراین چنانچه لب های برجسته ای ندارید این مراحل را دنبال کنید :

ابتداخط لب بزنید، سپس رژلب بزنید، بعد از آن برق لب بزنید، در آخر از کانسیلر استفاده کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید و …