مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

مدل بودن جسارت خاصی می خواهد، به خصوص اگر اندامی لاغر و کشیده نداشته باشی. این که وزن خود را نادیده بگیری و در مقابل چشم هزاران نفر راه بروی، کار ساده ای نیست. از طرفی همه آدمها این مدل ها را نمی پسندند اما هستند زنانی که با وجود اندامی چاق در این حرفه فعالیت می کنند.

آنها با اعتماد به نفس بالایی که دارند، استانداردهای زیبایی را شکستند و جایگاه خود را به عنوان سوپرمدل های لباس های سایز بزرگ در جهان تثبیت کردند. در ادامه مطلب با مشهورترین و جذاب ترین مدل های سایزر بزرگ جهان آشنا شوید.

اشلی گراهام

اشلی گراهام «Ashley Graham» مدل آمریکایی است که به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده است. او اولین زن چاقی ست که حاضر شد تصویرش را به عنوان مدل برای لباس های سایز بزرگ روی جلد مجله ورزشی چاپ کند. تصویر او آنقدر طرفدار داشت که اشلی به سرعت سه پیشنهاد دیگر را دریافت کرد.

او با مجلاتی چون « Vogue»، «Cosmopolitan» و «British Vogue» همکاری کرده است. این مدل آمریکایی به فعالیت خود در زمینه مد و فشن ادامه داد، به طوری که توانست جنبشی را به طرفداری از اندام چاق زنان به راه اندازد و زاویه دید مردم را نسبت به استانداردهای زیبایی تغییر دهد. او همچنین یک کتاب در مورد زیبایی و اعتماد به نفس و قدرت زنان نوشته که الهام بخش عده زیادی از زنان شده است.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

اشلی گراهام حاضر شد تصویرش را به عنوان مدل لباس های سایز بزرگ روی جلد مجله ورزشی چاپ کند

بیشتر بخوانید:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ خلاق باشید و کپی نکنید!

جسیکا لیهی

«Jessica Leahy» سوپر مدل استرالیایی است که نام خود را با حضور در هفته مد نیویورک به ثبت رساند. او هیچوقت آرزوی کار کردن در حرفه مادلینگ را نداشت اما با این که چاق بود، همیشه نسبت به اندامش حس مثبتی داشت. او نه تنها خودش چنین اعتقادی دارد بلکه زنان دیگر را نیز به مثبت اندیشی در مورد اندام شان تشویق می کند. جسیکا در حال حاضر به عنوان یکی از جذاب ترین مدل های سایز بزرگ در جهان شناخته می شود.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

جسیکا لیهی با این که چاق بود، همیشه نسبت به اندامش حس مثبتی داشت

پرشز ویکتوریا لی

داستان زندگی پرشز ویکتوریا لی «Precious Victoria Lee» عجیب و پیچیده است. او از اندام اش راضی نبود اما پس از این که تصویر آشلی گراهام را روی جلد مجله دید، بر آن شد تا زاویه دیدش را تغییر دهد و مرزها را بشکند. او چندین سال پیش، برخلاف نظر طراحان و آرایشگرانش، تصمیم گرفت که موهایش را کوتاه کند تا متفاوت و آنجور که دلش می خواهد دیده شود. اون نیز با معیارهای زیبایی که برای خودش تعریف کرده، توانست تغییرات مثبتی را در زاویه دید مردم نسبت به ظاهر زنان ایجاد کند.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

پرشز ویکتوریا لی توانست تغییرات مثبتی را در زاویه دید مردم نسبت به ظاهر زنان ایجاد کند

کلویی مارشال

کلویی مارشال «کلویی مارشال» سوپرمدل انگلیسی است که در سال 2008 عنوان ملکه زیبایی انگلستان «Miss Surrey» را دریافت کرد. در واقع او تنها مدل سایز بزرگی بود که توانست به مرحله نهایی این رقابت راه یابد. او با موفقیت خود در این مسابقه توانست راه را برای موفقیت های بعدی اش باز کند. او این پیغام را به دیگران منتقل کرد که لاغری و قد بلندی، تنها معیارهای اصلی زیبایی نیستند. او بعدها به نیویورک نقل مکان و در حرفه مورد علاقه اش، مادلینگ، شروع به کار کرد. او به تنهایی چندین کمپین برای لباس های سایز بزرگ نیز راه انداخت.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

کلویی مارشال تنها مدل سایز بزرگی بود که توانست به مرحله نهایی این رقابت راه یابد

بیشتر بخوانید:  معرفی زوج های هالیوودی با فاصله سنی زیاد

دنیکا بریشا

دنیکا بریشا «Danika Brysha» پستی بلندی های زیادی با اضافه وزن اش داشت. او مدتی وزن اش را کم کرد اما دوباره به وزن قبلی اش بازگشت و هنوز هم با مشکلات تغذیه و اضافه وزن اش دست و پنجه نرم می کند. او برندی را با نام «غذاهای مدل ها» راه اندازی کرده که هدف اش ارسال غذاهای سالم برای مشتریان است. دنیکا به مردم توصیه می کند که از غذاهای سالم مصرف کنند اما اندام شان، هر چه که هست را، دوست بدارند. او در حال حاضر، پس از جی جی حدید و میراند کر… یکی از گران ترین مدل های لباس در جهان می باشد.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

دنیکا بریشا برندی را با نام «غذاهای مدل ها» راه اندازی کرده است

لکسی پلاکوراکیس

لکسی پلاکوراکیس «Lexi Placourakis» نیز یکی دیگر از مدل های چاقی است که معیارهای زیبایی را نسبت به اندام زنان تغییر داد. او برای رسیدن به یک سبک زندگی سالم، تلاش های بسیاری کرد و در نهایت موفق شد که به عنوان مدل در صنعت مد و فشن فعالیت کند. مادر او نیز یک مدل بود که در رقابت های « Miss Hawaii USA » نیز مقام اول را کسب کرد و اکنون در حرفه مادلینگ در ژاپن مشغول به کار است. لکسی پلاکوراکیس اکنون صاحب 3 فرزند است و با اعتماد به نفسی که نسبت به اندامش دارد توانست در نهایت یکی از مشهورترین مدل لباس های سایز بزرگ در جهان شود.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

لکسی پلاکوراکیس از مدل های چاقی است که معیارهای زیبایی را نسبت به اندام زنان تغییر داد

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین لباس های ستاره های هالیوود روی فرش قرمز

تابریا میجرز

تابریا میجرز « Tabria Majors» تابریا میجرز با این که اندام چاقی دارد اما جذابیت اش او را تبدیل به مدل لباس های سایز بزرگ کرده است. او آرزوی کار در حرفه مادلینگ را داشته و برای رسیدن به آن 9 کار عوض کرد تا در نهایت به پیشنهاد یکی از طراحان وارد این صنعت شد. عکس او روی جلد مجلات ورزشی به چاپ رسیده و الهام بخش بسیاری از زنانی که اندام لاغر و متناسبی ندارند، شده است.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

تابریا میجرز به پیشنهاد یکی از طراحان وارد این صنعت شد

آنیتا مارشال

آنیتا مارشال « Anita Marshall» نیز شبیه مدل های سایز بزرگ دیگر، سختی های زیادی را برای مدل شدن پشت سر گذاشت. او نیز نسبت به اندامش حس خوبی نداشت اما تصمیم گرفت که زاویه دیدش را تغییر دهد، از همین رو برای اثبات خودش به مادلینگ روی آورد. او از فالوورهای اینستاگرامش انرژی های مثبت زیادی را دربافت کرد و همین موضوع به او انگیزه ای دو چندان داد تا خود را به جایگاه بالایی در صنعت مد و فشن برساند.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

آنیتا مارشال سختی های زیادی را برای مدل شدن پشت سر گذاشت

منبع : bartarinha.ir

مطلب پیشنهادی

تیپ و استایل چهره های ایرانی؛ لطفاً به سنِ خود دقت کنید!

تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های …