اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

b5297ea0 d899 4695 bf49 b613c2952fa0 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

اگر آقایان علاقه‌مند به پوشش شیک و استایل خوب هستند، باید حتماً اصول صحیح پوشیدن لباس‌ها را رعایت کنند. مردانی با اندام لاغر باید همواره در انتخاب لباس‌های خود دقت کنند تا بتوانند با ظاهر و استایلی ایده‌آل به چشم بیایند. برخی از آقایان به طور کلی اندام لاغری دارند و چاقی و پربودن اندام بر آن‌ها تأثیرگذار نیست. بنابراین، در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره اصول پوشیدن لباس برای آن‌ها ارائه کنیم.

لطفاً توجه داشته باشید که برای داشتن پوشش خوب و ظاهری آراسته، نیازی به خرید لباس مردانه گرانقیمت و مارک دار نیست. با رعایت اصول صحیح ترکیب کردن لباس‌ها، می‌توانید به طور کامل خاص و مناسب ظاهر شوید. اگر شما اندام لاغری دارید و علاقه‌مند به پوشش شیک و اندامی چهارشانه هستید، ما در مقاله “13 اصل پوشیدن لباس برای آقایان با اندام لاغر” به شما کمک خواهیم کرد.

اندازه لباس ها باید دقیق باشند به این نکته توجه زیادی کنید

3de65755 ebb6 47fe be11 314d0abf1254 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عنصر برای استایل مناسب افراد لاغر، اندازه پیراهن مردانه است. اگر می‌خواهید لاغری خود را با لباس پنهان کنید، باید لباسی با اندازه دقیق برای خودتان تهیه کنید. اعتقاد به این که لباس‌هایی با سایز بزرگتر و گشادتر لاغری را پنهان می‌کنند، کاملاً اشتباه است. همچنین، پوشیدن لباس‌های بسیار تنگ و ضامن‌دار باعث بیشتر دیده شدن لاغری شما می‌شود. بنابراین، باید از پوشیدن چنین لباس‌هایی به هر شکلی خودداری کنید.

هنگام انتخاب و خرید لباس‌ها، سعی کنید به سرشانه‌ها و آستین‌های لباس بیشتر توجه کنید. سرشانه‌های آویزان و آستین‌های گشاد باعث ظاهر لاغرتر شما می‌شوند. فضای خالی بین اندام شما و لباس، استفاده صحیحی نیست و باعث ظاهر بدفرم و لاغرتر شما می‌شود. بهترین راه حل این است که لباس‌هایی را انتخاب کنید که کاملاً به اندازه و فیت بدن شما باشند؛ نه خیلی گشاد و نه بسیار ضامن‌دار و چسبناک.

باید در انتخاب و پوشیدن کت و شلوارها دقت کنید

e6dfc80f f587 4d02 a29b dc94d780fecd اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

یکی از آیتم‌های ایده‌آل برای داشتن استایل زیبا و جذاب، انتخاب کت و شلوار مناسب و جذاب است. برای آقایان لاغر، کت و شلوار چهارخانه با طرح و رنگ‌های بژ و آبی اقیانوسی گزینه بهتر و مناسب‌تری است. همچنین، کت‌های تک دکمه، دو طرف دکمه و سه دکمه برای افرادی با اندام لاغر، به طور کامل ایده‌آل هستند.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

پوشیدن کت تک را فراموش نکنید

d9968a03 d040 4466 ad31 07341cefbec7 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

برای استایل های نیمه رسمی و اسپرت آقایان لاغر اندام، پوشیدن کت تک باعث درشت تر نشان دادن قسمت بالاتنه خواهد شد. بنابراین در پوشیدن کت تک برای داشتن اندامی زیبا اندکی تامل نکنید.

شلوار مناسب برای مردان لاغر مهم است

66c5bfd3 0958 4128 8bd2 108efe71987f اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

استفاده از شلوارهای جین تنگ برای آقایان لاغر توصیه نمی‌شود. زیرا با پوشیدن این نوع شلوارها، لاغری آنها بیشتر به چشم می‌آید. بهترین گزینه برای آقایان لاغر، استفاده از شلوار مردانه راسته است. چرا که شلوارهای پایین آنها گشاد بوده، می‌تواند حجم ساق پای شما را بزرگتر نشان دهد.

با این حال، باید توجه داشت که استفاده از شلوارهای بسیار گشاد نیز ممکن است لاغرتر به نظر رسیدن شما را تسریع کند. اگرچه شلوارهای دیگری مانند بگ استایل و مام استایل می‌توانند برای آقایان لاغر مناسب به نظر برسند، اما باید توجه داشت که زیبایی و خوش‌اندامی که شلوارهای راسته به ارمغان می‌آورند را نمی‌توانند به همان اندازه به شما بدهند.

رنگ لباس باید مناسب باشد

7ded8c98 6026 4da4 8554 9b47d900b0ce اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

پوشیدن لباس های تیره باعث لاغرتر دیده شدن افراد می شوند. به همین جهت افراد چاق بیشتر به پوشیدن لباس های تیره روی می آورند. در مقابل باید بدانید که پوشیدن لباس های رنگی بر خلاف لباس های تیره عمل می کنند. از این رو پوشیدن لباس هایی با رنگ هایی مانند: سفید، لیمویی، پاستیلی، کرم و هر رنگ روشن دیگری می تواند در لاغر دیده نشدن شما کاملا تاثیرگذار باشد.

دقیق انتخاب کردن اکسسوری ها

8bc8475d 8b87 433b bd35 e0a0718c35fa اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

مردان لاغر اندام باید از استفاده کردن اکسسوری های درشت و بزرگ خودداری کنند. چرا که اکسسوری مردانه به لاغر دیده تر شدن تان کمک بیشتری می کنند. ساعت، کمربند، کراوات و سایر اکسسوری های دیگر باید در نهایت ظرافت و زیبایی انتخاب شوند. تا با اندامی جذاب تر و درشت تر شما را به چشم آورند.

بیشتر بخوانید:  هر آنچه درباره خواص جوش شیرین و کاربرد آن در سلامتی و دیگر ابعاد باید بدانید

توجه کردن به یقه لباس مهم است

واضح است که افراد لاغر اندام معمولا گردنی لاغر و کشیده دارند و همین امر سبب می شود، تا لاغری چنین افرادی بیشتر به چشم بیاید. بنابراین برای رفع این مشکل بهتر است که از پیراهن های یقه اسکی، پلیور یقه زیپ دار و یا دکمه دار استفاده کنید و با پوشیدن چنین لباس هایی لاغری اندام خود را بپوشانید.

از پیراهن های طرح دار استفاده کنید

تی شرت و یا پیراهن هایی با خط های افقی، شلوغ و چهارخانه، می تواند قفسه سینه شما را بزرگ تر و شانه های شما را پهن تر نشان دهد. بنابراین اگر لاغر اندام هستید و می خواهید درشت تر به نظر برسید در هنگام خریدن لباس ها به این نکته مهم توجه کنید.

لباس های آستین کوتاه را با دقت انتخاب کنید

در صورتی که می خواهید تی شرت و لباس های آستین کوتاه دیگر را برای خودتان انتخاب کنید، باید به آستین آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. خط سرشانه باید دقیق باشد و آستین تی شرت دور بازوی شما قرار بگیرد. اما فراموش نکنید که جذب بودن بیش از حد آستین، ممکن است بازوی شما را باریک تر نشان بدهد.

a6391eff e1b9 4edd bde1 f43d33a45203 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

پوشیدن چند لایه لباس ها برای افراد لاغر، تغییر چشمگیری در اندام ها به وجود می آورد. منظور از چند لایه پوشیدن لباس ها، به طور کل لباس های کلفت و ضخیم نمی باشد. از ترکیب لباس های نازک و کلفت به صورت چند لایه بر روی همدیگر استفاده کنید و جذابیت خاص و منحصر به فردی را در استایل تان به وجود بیاورید. سعی کنید از پارچه و الیافی استفاده کنید، که به اندام شما حجم اضافه کند. پارچه هایی مانند: پشم، فلانل، جین، مخمل و … می توانند کمک شایانی به پوشش مناسب و ایده آل شما بکنند.

از پوشیدن کت های اپل دار خودداری کنید

شاید در نظر برخی از آقایان لاغر اندام، پوشیدن کت هایی با اپل بزرگ باعث درشت نشان دادن هیکل آن ها می شود. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و این ترفند نامناسب سبب بهم ریختن اندام شما می شود. بنابراین تا جایی که ممکن است از پوشیدن چنین لباس هایی باید خودداری کنید.

بیشتر بخوانید:  ازدحام، رازبقای پنگوئن ‌ها (+عکس)

لباس های یقه گرد را برای استایل خود به کار ببرید

تا جایی که برایتان ممکن است از پوشیدن لباس هایی با یقه هفت اجتناب کنید، مخصوصا یقه هایی که خیلی باز هستند. اگر می خواهید که لاغری خود را پنهان کنید، از لباس های یقه هفت استفاده نکنید. پیراهن و یا لباس هایی دیگر با یقه گرد می توانند شما را چهار شانه تر نشان بدهند و انتخاب ایده آل تری برای شما می باشند.

لباس های راه راه عمودی نپوشید

e852da76 7add 4ab1 947c 02aa825c6114 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

اگر به پوشیدن لباس های راه راه علاقه مند هستید، بهتر است که راه راه عمودی را برای لاغر اندام خود انتخاب نکنید. زیرا این خطوط ظاهر ساده و لاغرتری را بر روی اندام شما ایجاد می کنند. پس بهتر است که با پوشیدن لباس هایی با راه راه افقی، استایل خود را چهار شانه و جذاب تر نشان بدهید.

سخن پایانی

با توجه به مطالب مفیدی که در مقاله 13 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام ذکر شده است، باید گفت که آقایانی با اندام لاغر تنها با رعایت کردن چندین نکات ساده می توانند درخشندگی و زیبایی را در اندام و استایل خود پدیدار کنند. بنابراین چه خوب است که هر فردی بتواند اصول خاص در لباس پوشیدن را رعایت کند و استایلش را آن گونه که برازنده است بسازد. مردان لاغر با مطالعه این مقاله و رعایت اصول لباس پوشیدن افراد لاغر، از این به بعد می توانند ظاهر خود را خاص و چهارشانه رقم بزنند. خوش تیپی همراه با استایلی برازنده حق تک تک شماست، پس با پوشیدن لباس های مناسب این حق را از خود دریغ نکنید.

منبع: مرکز خرید آنلاین بانی مد

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

چرخ‌‌وفلک، مزه‌های بی‌نظیر و سرگرمی‌هایی با بیل مکانیکی؛ چرا نباید رویداد شهری مسکو را از دست دهیم؟

چرخ‌‌وفلک، مزه‌های بی‌نظیر و سرگرمی‌هایی با بیل مکانیکی؛ چرا نباید رویداد شهری مسکو را از …