بهترین کرم پودر گریم عروس

%name بهترین کرم پودر گریم عروس

انتخابِ لوازم آرایشی برای میکاپ عروس یکی از مهم ترین مرحله هاست که منجر به یک میکاپ عالی و موندگار میشه. و مهمتر از همه انتخابِ یک کرم پودر مناسب و عالیه که نه تنها با نیازهای پوست باید سازگار باشه بلکه، بتونه تمام روز بدون تغییر روی پوست باقی بمونه، اکسید نشه، توی عکس رنگ پوست رو تغییر نده، سبک باشه و چرب نشه و همینطور که ضد رطوبت و تعریق باشه.
خب برای اینکه بتونید با بهترین محصول و ویژگی ها اون آشنا بشین میخوام 4 تا از بهترین کرم پودرهای که میتونید برای عروس استفاده کنید رو به شما معرفی کنم و ویژگی و مزایای اون رو براتون بررسی کنم.


کرم پودر استی لادر:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس

اولین معرفی رو با یک محصول فوق العاده سبک و با کاور عالی شروع میکنم. این محصول، ضدآب ، تعریق و ضد رطوبت هست که علاوه بر این ها موندگاری اون روی پوست 24 ساعت میباشد. کرم پودر استی لادر فاقد مواد مضر هست و دارای تاییدیه توسط متخصص پوست میباشد. این کرم پودر، به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش نمیشه و چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه، برای همین هم کسایی که پوست چربی دارند میتونن با خیالی راحت از اون استفاده کنند. استی لادر، تکسچری مایع داره که فیدش رو خیلی راحت میکنه . اگر پوست خیلی خشکی دارین باید قبل از این کرم پودر پوستتون رو خیلی خوب هیدراته و زیر سازی کنید.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

کرم پودر مک:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس

محصول بعدی از برند مک هست. کرم پودر مک رو خیلی ها باهاش آشنایی دارن و ثابت کرده که یکی از بهترین محصولات هست. این کرم پودر 24 ساعت موندگاری داره، خاصیت آبرسانی تا 8 ساعت برای پوست داره که باعث میشه کرم به هیچ عنوان کیکی و ماسیده نشه. و از طرفی میزان ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست از حالت ماتی بیرون بیاد و برق بیوفته. کرم پودر مک تکسچری مایع داره و به میزانی که از اون استفاده میکنید، به شما کاور میده.

بیشتر بخوانید:  مقایسه مهاجرت به کانادا با مهاجرت به آلمان

کرم پودر نارس لانگ ویر:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس

کرم پودر نارس ، مناسب برای افرادی که پوست نرمال تا خشکی دارند و حس میکنن پوستشون کدر شده، یا بعد از کرم پودر پوستشون خیلی خشک و کیکی میشه. این کرم پودر موندگاری 16 ساعته داره، ضد رطوبت و تعریقه و به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه. نارس،کاور مدیوم تا فولی داره و پوست رو خیلی زیبا ، شاداب و با طراوت میکنه. این کرم پودر یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی هست که ظاهر طبیعی و نچرال رو دوست دارن.


کرم پودر هدی بیوتی:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس

و چهارمین معرفی برای کرم پودر عروس. کرم پودر هدی بیوتی محصولی کاملا گیاهی و ماته که موندگاری اون 24 ساعته هست. این محصول به هیچ عنوان پوست رو براق و چرب نمیکنه ، اکسید نمیشه و در طول روز کمرنگ و یا پخش نمیشه. هدی بیوتی، ضد آب و تعریقه و کاور فوق العاده بالایی داره که اگر پوستتون دچار لک و یا جای جوش شده با این محصول میتونید خیلی راحت اون رو کاور کنید. حواستون باشه که قبل از این کرم پودر باید زیر سازی مناسبی رو نسبت به پوستتون انجام دین.

بیشتر بخوانید:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

4 تا از بهترین محصولاتی که میتونید برای عروس استفاده کنید رو معرفی کردیم. برای این که با محصولات بیشتر آشنا بشین میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی مطمئن و راحت به روزترین و بهترین محصولات دنیارو خریداری کنید. اگر هم سوالی داشتید، میتونید با مشاوران این سایت در تماس باشید

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …