بیوگرافی بهزاد خدا ویسی

بهزاد خدا وایسی در 21 فروردین 1343 در تهران به دنیا آمد. او اولین تجربه حضور در مقابل دوربین را در 9 سالگی داشت و در آن زمان به درخواست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مستند جست و جو به کارگردانی برادرش بهرام بازی کرد. او بعداً تحصیلات خود را ادامه داد و لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی گرفت. اولین تجربه بازیگری او در سینما در فیلم هدیه بود و سپس در فیلم مهمانی مسعود کیمیایی به شهرت رسید. دلیل شهرت زودهنگام این هنرمند هم بازی با ستارگان سینمای آن دوران همچون فریبرز عرب نیا و پارسا پیروزفر بود. از طرفی بازی در فیلم های تلویزیونی سورنخ و رزق جوانی شهرت او را بیشتر کرد و توانست نظر منتقدانی را به خود جلب کند که می گفتند در تلویزیون نقش بهتری بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر زکریا

2 92 بیوگرافی بهزاد خدا ویسی

ازدواج های بهزاد خدویسی

زمانی که بهزاد خداویسی کار خود را آغاز کرده بود با دختری فرانسوی به نام استاننج ازدواج کرد. از این ازدواج صاحب یک دختر به نام تیده و یک پسر به نام آریا شد.تیده‌ها دختر بهزاد هادویسی است که در رشته دندانپزشکی تحصیل می‌کند و استانزا با فرزندانش که در فرانسه زندگی می‌کنند خانه‌دار هستند.خداویسی چند سال بعد در سال ۲۰۱۵ از همسر فرانسوی خود طلاق گرفت و با سولماز تزاتز ازدواج کرد. خانم تزاتات شاعر و نویسنده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمد رضا شریفی نیا

خداویسی جدای از بازیگری در هنرهای کارگردانی، نویسندگی و چهره پردازی نیز تبحر دارد و از او به عنوان هنرمند درجه یک سینما و تلویزیون تبدیل شده است. خدویسی درباره مهارت های خود در گریم گفت: مدتی است که به عنوان گریمور در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده ام و بیش از 28 فیلم، برنامه تلویزیونی و نمایش ساخته ام، اما فقط برای برخی بازیگری کرده ام. زمان.

3 91 بیوگرافی بهزاد خدا ویسی

به گفته بهزاد خداویسی، او هر شب 2 ساعت کتاب می خواند و عاشق رمان است. علاوه بر این به مطالعه فیلمنامه و نمایشنامه می پردازد. وی درباره علاقه اش به ورزش نیز گفت: چند سالی است که ماشینم را فروخته ام و پیاده یا با دوچرخه می روم. سه شنبه های بدون خودرو در اصفهان به خوبی رعایت می شود. خداویسی با بیان اینکه این روزها وضعیت سینمای کشور خوب نیست، گفت: پیشنهادهایی با ارزش کم و آثار بد دارم که کمتر آنها را قبول می کنم.از طرفی اگر جلوی دوربین نرفته ام به این دلیل است که روزهای پرمشغله ای را پشت صحنه فیلمنامه نویس و کارگردان گذرانده ام.از فیلم هایی که جایزه گرفتند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دونگ یی بازیگر سریال دونگ یی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …