داشتن روحیه همچون آهن با شغل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

lgcvjn45iovyun45ovyj45oijyg 300x225 داشتن روحیه همچون آهن با شغل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شغل های مختلفی در جهان وجود دارند که روحیه خاص خود را می‌طلبند. در بسیاری از شغل ها شما باید یک فردی با رویه بسیار سفت و سخت باشید و از ناملایمات نترسید. مثلاً یکی از آنها شغل بازاریابی است. یا در بعضی از شغل ها شما باید دقت بسیار بالایی داشته باشید و جزئیات را از قلم نیندازید. مثل شغل جواهر سازی که کوچکترین جزئیات گاهی مهم ترین نقش را ایفا می کنند.

یک شغلی هم وجود دارد که کارش این است که روحیه شما را مثبت تر کند و سطح آدرنالین خون شما را بالا ببرد. خوب با این مشخصات که تا الان گفته شد بسیاری از شغل ها می توانند برای شما این اتفاق را رقم بزنند. اما معمولاً این جور شغل ها بسیار پر خطر هستند. می‌خواهیم شغلی را به شما معرفی کنیم که سطح آدرنالین خون شما را بالا می برد و خطر زیادی هم ندارد در عین حال درآمد زا هم هست. همانطور که از عنوان این مقاله پیداست این شغل پیچ و رولپلاک کاری سنگ نمای ساختمان است.

بیشتر بخوانید:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

جالب است بدانید که وقتی یک متخصص پیچ و رولپلاک سنگ نما مثلاً در طبقه چهارم یا پنجم یک ساختمان از پشت بام با طناب آویزان است ممکن است به ظاهر چیزی معلوم نباشد اما سطح آدرنالین خون بسیار بالاست. یعنی می‌خواهم بگویم این شغلی بسیار پر هیجان است.

حالا این سوال پیش می‌آید که آیا شور پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مثل همه کارهای پر هیجان دیگر بعد از مدتی تکراری نمی شود؟ جواب سوال این است که به طرز عجیبی نه. من وقتی با یکی از متخصصین پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در سازه لوکس صحبت می کردم اقرار می کرد که بعد از ۱۵ سال که به این شغل مشغول است و هنوز که هنوز است آن استرس و هیجان را موقع کار دارد.

بیشتر بخوانید:  بهترین دکتر پیکرتراشی در غرب تهران

گفتم شاید همون یکی اینطور بوده باشد و سطح هیجان کار خود را هنوز حفظ کرده. اما مثلاً در یکی از مجموعه های مطرح مثل سایت پیچ و رولپلاک نما همین سوال را از متخصصانش بپرسید، آنها هم همین جواب را به شما می دهند.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …