ماجرای خرید کیف دوست داشتنی من!

از پنجره آشپزخونه به بیرون نگاهی انداختم. بعد از چند روز بارندگی، بالاخره آفتاب خانم شروع به تابیدن کرده بود. تو دلم گفتم امروز بهترین فرصته که برای خریدی که چند روزه منتظرشم برم بیرون، یعنی همون خریدن یه کیفِ خوشگل و دوست داشتنی. تو همین فکرا بودم که گوشیم زنگ خورد. شماره و اسم رو که دیدم تعجب کردم، سارا بود، دوست دوران دبیرستانم. حدوداً یک سالی می شد که خبری ازش نبود. گوشی رو برداشتم و بعد از کلی حال و احوال پرسی، سارا گفت که امروز وقت داری بریم بیرون؟ منم مونده بودم تو رودربایستی، اما دل و زدم به دریا و گفتم: راستش امروز بعد از مدت ها می خواستم برم برای خرید. سارا گفت چقدر عالی … پس میام دنبالت که با هم بریم، قرارمون امروز ساعت پنج عصر …

کلی خوشحال شدم هم برای اینکه بعد از مدت ها سارا رو میدیدم و هم اینکه برای خرید تنها نبودم. سارا دختر آنتایمی بود پس باید همه کارهامو ردیف می کردم تا برای ساعت پنج آماده باشم.

حدود ساعت پنج بود که سارا تماس گرفت و گفت که جلوی در خونه منتظرمه. منم به سرعت از خونه رفتم بیرون. سوار ماشین سارا شدیم و کلی خوش و بش کردیم. سارا شروع به حرکت کرد و گفت حالا کجا میخوای بری برای خرید و چی می خوای بخری؟ گفتم میخوام یه کیف خوشگل بگیرم. سارا گفت که خیلی هم عالی. پس یه خرید آنلاین کیف زنانه در انتظارمونه. پرسیدم چی؟ سارا خندید و گفت: حالا چه مدل کیفی میخوای بخری؟ کیفم و نشون دادم و گفتم همین مدلی … سارا یه نگاهی انداخت و گفت از وقتی یادمه تو از همین مدل کیف ها استفاده میکنی. به نظرت وقتش نیست یه مدل جدید انتخاب کنی؟ گفتم مثلاً چه مدلی؟ سارا گفت مدلهایی مثل کیف دوشی یا حتی کیف دستی، یا اگر برای مهمونی میخوای یه کیف مجلسی خوشگل یا شایدم یه کیف کوله پشتی. گفتم یه کم در مورد انواع کیف برام توضیح میدی؟

بیشتر بخوانید:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

xcgve9yu5489yjn45oypj54oy 300x300 ماجرای خرید کیف دوست داشتنی من!

چه مدل کیفی رو انتخاب کنیم؟

سارا توضیح داد که چه مدل کیف هایی وجود داره که من میتونم از بین اونها بهترین انتخاب رو داشته باشم.

کیف دوشی یا کیف خرید: این مدل کیف های دوشی دارای دوبند در دوطرف کیف هستن که روش شانه قرار میگیرن و بهترین انتخاب برای افرادیه که وسایل زیادی با خودشون حمل می کنند و یا میخوان برای خرید ازش استفاده کنن.

کیف های دستی یا توت: این مدل کیف ها، از کیف های دوشی که در بالا گفتم کوچکتر و زیباتر هستند و اونها رو میشه تو دست گرفت و یا روی آرنج انداخت. این کیف ها زیبایی خاصی به استایل ما می دن و میتونن اعتماد به نفس ما رو هم بالا ببرن.

کیف های دوشی یا پستچی: این مدل کیف ها دارای یک بند بلند هستند که روی شانه قرار می گیرن و هم می تونی به صورت عمودی در راستای بدن بندازی و هم اینکه به صورت ضربدری بندازی، در هر دو صورت این مدل کیف ها امروزه خیلی پرطرفدار هستن، چون هم حمل آسونی دارند و هم به دست نیازی ندارن.

کیف مجلسی: این مدل کیف ها همانطور که از اسمش پیداست برای مهمونی و مجلس مناسبه. البته اگر یه استایل شیک روزمره هم داشته باشی میتونی از این مدل کیف ها استفاده کنی. این کیف ها غالباً کوچک هستند و باید در دست گرفته بشن. البته مدلهای دوشی این کیف ها هم خیلی طرفدار داره.

سایز کیفی که می خوایم بخریم به چه چیزهای بستگی داره؟

سارا پرسید کیف کوچیک می خوای بخری یا مثل همیشه یه کیف بزرگ؟ گفتم: کیف بزرگ بهتره. قشنگتره!

سارا گفت اجازه هست داخل کیفت رو نگاه کنم. گفتم آره عزیزم!

کناره جاده توقف کرد، در کیف و باز کرد، یه نگاهی انداخت و گفت، شما یه کیف پول، یه عینک، چند قلم لوازم آرایش و یه کلید توی کیف داری. اینها وسایل ضروری هستند که همراه خودت داری. بنابراین یک کیف کوچک و یا متوسط بهترین انتخابه. در واقع تو هیچ نیازی به کیف بزرگ نداری و فکر کنم طبق عادت، همیشه کیف بزرگ میخریدی.

بیشتر بخوانید:  روباه صلیبی؛ گونه ای کمیاب با ظاهری خاص(عکس)

کیف و از سارا گرفتم و یه نگاهی به داخلش انداختم. حق با سارا بود. بیشتر کیف من همیشه خالی بود و فقط چندتا وسیله ته کیف بود. گفتم پس باید “موقع خرید کیف به اندازه کیف هم توجه کنیم”، اینبار یا کیف کوچک یا متوسط میخرم.

rf398thuy5n9fvyuh45y9j4o 300x300 ماجرای خرید کیف دوست داشتنی من!

رنگ کیف رو چطور انتخاب کنیم؟

سارا گفت کیف چه رنگی میخوای؟ گفتم کیف مشکی بهتره با همه لباس ها ست می شه. سارا گفت آره درسته، مشکی یه رنگ خنثی است که با همه چیز ست میشه. اما رنگ های عسلی و طوسی هم خیلی زیبا هستند. راستی میدونستی که رنگ سبز هم یه رنگ خنثی است؟ با تعجب گفتم: واقعاً؟ سبز خنثی است؟ سارا گفت آره رنگ سبز یه رنگ خیلی شیک برای خرید کیفه. رنگ سبزآبی هم خیلی زیباست. به نظر من تو انتخاب رنگ کیف، خودت رو محدود نکن. رنگهای زیبا می تونن یه استایل خیلی جذاب برای شما درست کنن. تو خرید آنلاین کیف زنانه میتونی همه رنگها رو با دقت بررسی کنی و بین اونها انتخاب کنی.

حرفهای سارا من و به فکر فرو برد. یادم آورد که همه کیف های من مشکی و قهوه ای تیره هستند. تصمیم خودم رو گرفتم، امروز میخوام کیف های رنگی رو با دقت بیشتری بررسی کنم و خودم رو محدود به یه رنگ نکنم.

چه مقدار برای خرید کیف هزینه کنیم؟

سارا گفت: کیف های خیلی متنوعی تو بازار هستند، کیف هایی که برند معروفی ندارن و کیف هایی که از یک برند معروف هستند و کیف های چرم که خیلی ماندگار و خوب هستند. پیشنهاد من اینه که بودجه ای که برای خرید کیف درنظر گرفتی رو طوری برنامه ریزی کنی که بتونی یک کیف برند یا چرم رو بخری تا هم از بابته کیفیتش مطمئن باشی و هم اینکه یه کیف داشته باشی که چند سال بتونی ازش استفاده کنی و همچنان مثله روز اولش خوشگل و با کیفیت باشه.

بیشتر بخوانید:  مشکلات طلاق به حیوانات خانگی هم رسید

wtfvk509yubm45yj459y 300x300 ماجرای خرید کیف دوست داشتنی من!

از کجا یک کیف مناسب بخریم؟

سارا جلوی یک کافی شاپ توقف کرد. با تعجب گفتم سارا مثله اینکه یادت رفته میخوایم بریم کیف بخریم! با آرامش لبخند زد و گفت: نه عزیزم فراموش نکردم! داریم میریم کیف بخریم. پشت میز نشستیم و سفارش دادیم. سارا گوشیشو از کیفش درآورد و آدرس یه سایت رو وارد کرد. بعد گوشی رو داد دستِ من و گفت: بفرما! کیفی که میخوای رو انتخاب کن و بخر. با تعجب گوشی و از سارا گرفتم و نگاه کردم: bagmagstore.com. این آدرسی بود که سارا وارد کرده بود. با دقت شروع به بررسی کردم. از تعجب چشمام گرد شده بود. این همه کیف خوشگل … . تند تند کیف ها رو نگاه میکردم و با خوشحالی صفحه رو بالا پایین میکردم. سارا گفت: بگ مگ یه فروشگاه معتبر برای خریدن کیفه. من همیشه کیف هامو از این فروشگاه آنلاین میخرم و واقعا هم راضی هستم.

همه نکاتی که سارا در مورد انتخاب کیف گفته بود رو تو ذهنم مرور کردم و در نهایت یکی از کیف ها رو نشون دادم و گفتم: من این رو میخوام. سارا گفت خیلی هم عالی. با ناراحتی گفتم: هزینه ارسالش چقدر میخواد بشه؟؟ سارا گفت خبر خوبی برات دارم، ارسالش رایگانه و دو تا سه روزه هم به دستت میرسه تازه پشتیبانی 24 ساعته هم داره که میتونی ازشون راهنمایی و مشاوره بگیری. بگ مگ یه فروشگاه همه چیز تمام برای خرید آنلاین کیف زنانه هستش.

خیلی خوشحال بودم، هم دوست قدیمیم سارا رو دیده بودم و هم با یه دوست جدید به اسم بگ مگ آشنا شده بودم …

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …