۱۰ استایل مردانه جذاب برای بهار و تابستان

45yb456unj76mi79op ۱۰ استایل مردانه جذاب برای بهار و تابستان

در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان بیش از هر زمانی آقایان در پی آن هستند تا با جایگزین کردن لباس‌های پشمی و ضخیم خود با لباس‌هایی نازک همچنان همان استایل مردانه جذاب خود را حفظ کنند. چون در فصل بهار و تابستان به دلیل شرایط آب و هوایی خاص، آن‌ها اگر می‌خواهند استایل جذابی داشته باشند باید پارامترهای مختلفی را درنظر بگیرند.

البته این شرایط آب و هوایی خاص فرصتی پیش روی آقایان قرار می‌دهد تا برای داشتن استایلی جذاب گزینه‌های کم‌تری را با یکدیگر امتحان کنند و به عنوان مثال با پوشیدن یک تیشرت ساده و یک شلوار مناسب بازهم به هدف خود برسند.

برای داشتن استایل جذاب در بهار و تابستان چه اصولی را باید رعایت کنیم؟

اصل اول در زمان انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار و تابستان، حتما به نوع پارچه آن دقت کنید. لباسی برای فصل بهار و تابستان که پارچه‌ای سبک و تنفس‌پذیر داشته باشد که هوا به راحتی از داخل آن عبور کند.

بیشتر بخوانید:  جغد دهان‌قورباغه‌ای؛ لایک‌خورترین پرنده اینستاگرام

اصل دوم، هرگز از امتحان رنگ‌های مختلف غافل نشوید. فصل بهار و تابستان فرصت مناسبی برای انجام چنین کاری است؛ بنابراین آن را فراموش نکنید.

در فصل بهار و تابستان چه استایل هایی می توانیم برای خودمان ایجاد کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بسته به نوع موقعیتی که شما می‌خواهید در آن حضور پیدا کنید، بخواهید راحتی بیشتری احساس کنید، اینکه قصد دارید تا تغییراتی اساسی در استایل ظاهری خود ایجاد کنید، گزینه‌های بسیاری پیش روی شما قرار دارد.

اما ما در اینجا به شما ۱۰ استایل مردانه جذاب برای بهار و تابستان را معرفی خواهیم کرد که خیال شما را از بابت داشتن استایلی شیک برای حضور در موقعیت‌های مختلف و جذاب به نظر رسیدن راحت می‌کنند.

۱- پوشیدن یک تیشرت یا پولوشرت ساده همراه با یک شلوار نخی و سبک است. البته در این ترکیب شما می‌توانید از یک پیراهن نخی کلاسیک هم استفاده کنید. این ترکیب به شما کمک می‌کند تا استایل کلاسیک جذابی برای خودتان ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:  خرید کفش اسپرت دخترانه از بانه با بهترین قیمت

۲- پیراهن یقه دکمه دار خود را با یک تیشرت آستین کوتاه ساده عوض کنید، آن را در شلوار کتان یا پارچه‌ای‌تان قرار بدهید و یک استایل کژوال جذاب برای خودتان ایجاد کنید.

۳- از ترکیب بافتنی با شلوارهای کتان و پارچه‌ای استفاده کنید. به عنوان مثال پوشیدن یک ژاکت روی یک پیراهن کلاسیک انتخاب هوشمندانه‌ای برای بهار و تابستان خواهد بود.

۴- ترکیب یک ژاکت روی یک تیشرت ساده یا طرح دار همراه با یک شلوار جین گزینه دیگری است که برای داشتن استایلی جذاب در فصل بهار و تابستان در اختیار دارید.

۵- این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند زیبایی در عین سادگی است. پس شما با پوشیدن یک تیشرت کلاسیک همراه با یک شلوار جین آبی رنگ می‌توانید استایل جذابی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  زمانیکه اسانسور گیر کرد، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

۶- پوشیدن تیشرت‌های طرح دار یا آستین بلند همراه با شلوار کتان و یک جفت کفش کتانی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

۷- اگر می‌خواهید ظرافت استایل کژوال تابستانی شما بیشتر دیده شود، از ترکیب یک پیراهن یقه کوبایی با یک شلوار چین دار استفاده کنید.

۸- پوشیدن لباس سفید رنگ کار بسیار سختی است به ویژه اگر آن لباس شلوار باشد. اما چه فرصتی بهتر از اینکه آن را با دیگر لباس‌های خود ست کنید و استایل جذابی داشته باشید.

۹- همراه با یک پیراهن یقه دار و شلوار جین، یک ژاکت جیر به تن کنید تا استایل تابستانی جذاب برای خودتان ایجاد کنید.

۱۰- یکی از ساده‌ترین استایل‌های جذاب تابستانی، ست تمام سفید است. چون تجربه بارها ثابت کرده است که بهترین زمان برای پوشیدن لباس‌های سفید رنگ است؛ بنابراین چرا باید این فرصت را از دست بدهید؟!

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …