هتل سیمرغ تهران یکی از هتل های 4 ستاره تهران

34tv45y6b65u5 هتل سیمرغ تهران یکی از هتل های 4 ستاره تهران

هتل سیمرغ تهران در گذشته با نام هتل میامی فعالیت می‌کرد و با معماری مدرن از دو ساختمان شرقی و غربی برخوردار بود. هتل سیمرغ ارائه‌دهنده انواع خدمات منحصربه‌فرد در قسمت‌های گوناگون بوده و اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران را رقم می‌زند. این امکانات به اندازه‌ای است که برای سفرهای بعدی‌ هم مشتاق می‌شوند.

همان‌طور که پیشتر اشاره شد، باتوجه به موقعیت جغرافیایی این هتل که در مجاورت پارک ساعی قرار دارد  یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران می‌باشد که دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نظیر پل طبیعت، بازار بزرگ تهران، کاخ و موزه گلستان و سایر جاهای دیگر دارد. پرسنل در این مجموعه از هتل های تهران با خوش‌رویی تمام  از مسافران استقبال می‌کنند و در فراهم نمودن اقامتی بی‌نظیر در تلاش‌اند.

رزرو هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ از جمله هتل‌های ۴ ستاره تاپ در شهر تهران می‌باشد و در دسته اقامتگاه‌های لوکس، جذاب و بی‌نظیر در پایتخت قرار می‌گیرد. این هتل در سال ۱۳۷۹ در قلب پایتخت یا به‌عبارتی در خیابان ولیعصر و در مجاورت پارک ساعی بنا شد. هتل در سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقا سطح کیفی به‌طور کامل موردبازسازی قرارگرفته است.

باتوجه به شرایط استراتژیک تهران، در طی سال مسافران بسیاری از شهرهای مختلف علاوه بر سفرهای کاری و تجاری برای سفرهای تفریحی هم به تهران می‌آیند که درهرصورت انتخاب محل اقامت در میان هتل‌های تهران از اصلی‌ترین ارکان است. باتوجه به موقعیت قرارگیری مطلوب این هتل، مسافران بسیاری از نقاط متعدد کشور، حتی از کشورهای دیگر هم برای اقامتشان همین‌جا را انتخاب می‌کنند. اینگونه می‌توانند سفری دلچسب برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:  عکس دیلی میل از درخواست کمک یک موش!

34tv46yb5u657u هتل سیمرغ تهران یکی از هتل های 4 ستاره تهران

امکانات هتل سیمرغ

مکانات ارائه‌شده در این هتل آنچنان خوب هستند که بدون شک از اقامتتان پشیمان نخواهید شد. هتل لوکس سیمرغ از سالن کنفرانس مجهزی برخوردار است و چنانچه سفر کاری به تهران دارید، با خیال آسوده می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را در این بخش برگزار کنید. در لابی این هتل این امکان را دارید از مغازه‌های سوغاتی‌فروشی بهره‌مند گردید و انواع متنوع اجناس لوکس را تهیه‌ کنید و به شهر خودتان به‌عنوان سوغاتی ببرید.

در فضای این هتل محلی برای پارکینگ در نظر گرفته‌شده است تا اینگونه مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی به سفر می‌روند، خیالشان از بابت ماشین راحت باشد. در لابی خدماتی شامل خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، سالن آرایشی و زیبایی، تاکسی‌سرویس و تور گردشگری جهت بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، دستگاه واکس کفش، خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات فراهم شده‌است.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با انواع اختلافات و دعاوی خانواده

اتاق های هتل سیمرغ

واحدهای اقامتی که در داخل هتل سیمرغ وجود دارد ۹۳ باب است که به شکل اتاق و سوئیت می‌باشند. از بین این واحدها ۳۰ باب در ساختمان شرقی و ۶۳ باب در ساختمان غربی واقع شده‌اند. در زمان سفر به شهر تهران و انتخاب این هتل بسته به تعداد نفرات و سلیقه‌تان این امکان را دارید، واحد موردنظرتان را رزرو نمایید.

انواع واحدها شامل اتاق دوتخته، اتاق یک‌تخته، سوئیت نرمال و سوئیت رویال است. در داخل اتاق‌ها قوانین هتلداری و استانداردهای بین‌المللی به خوبی رعایت شده است. امکاناتی که در اتاق‌ها ارائه‌شده عبارت‌اند از تلفن، آب رایگان، مبلمان، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، رخت‌آویز، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز و میز کار. همینطور سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی هم در داخل اتاق‌ها قرار دارد.

هتل سیمرغ تهران کجاست؟

هتل در تهران، ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته، شماره ۲۱۴۱ قرار دارد.

رستوران هتل سیمرغ تهران

رستوران موجود در داخل هتل سیمرغ ازجمله رستوران‌های باسابقه در تهران می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به میهمانان ارائه می‌دهد. در هنگام سرو غذا  از پنجره‌های رستوران منظره زیبایی از خیابان سرزنده ولیعصر را می‌توانید تماشا کنید. همینطور کافی‌شاپی که در لابی این هتل قرار دارد انواع خوش‌مزه دم‌نوش، نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر را به مسافران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  انواع مختلف دوربین مدار بسته

45yb5u675u6bn67 هتل سیمرغ تهران یکی از هتل های 4 ستاره تهران

 صبحانه هتل سیمرغ تهران

در صورت اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. انواع خوراکی های سرد و گرم و نوشیدنی های متنوع برای میهمانان مقیم هتل سرو می‌شود. منوی صبحانه هتل سیمرغ بسیار متنوع بوده تا تمامی سلیقه ها را پوشش دهد.

 

جمع‌بندی

افراد به دلایل مختلفی تهران را برای سفر خود انتخاب می‌کنند؛ عده‌ای جهت بازدید از جاهای دیدنی تهران، عده‌ای دیگر برای خریدوفروش یا با اهدف تجاری و اقتصادی، سایرین هم برای دیدوبازدید از آشنایان و دوستان و بستگان، تعدادی دیگر هم برای ماموریت‌های کاری، شرکت در سمینارها و حضور در دوره‌های آموزشی و عده‌ای به قصد تحصیلی و برنامه‌های آموزشی به پایتخت سفر می‌کنند. فرقی ندارد به چه دلیل و با چه انگیزه‌ای قصد سفر به تهران را دارید، داشتن مکانی مناسب برای اقامت مهم است. ما در این مقاله به معرفی هتل سیمرغ تهران یکی از بهترین هتل های چهار ستاره پایتخت پرداختیم.

اقتباس شده از ایران هتل آنلاین

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی کوادکوپترهای کنترلی یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در سال‌های اخیر هستند. …